// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

نماینده ایران در جایگاه چهارم رقابت‌های بین المللی PES 2019 قرار گرفت

حسن پاجانی، نماینده کشورمان در بازی PES 2019 در جایگاه چهارم جهان در مسابقات World Electronic Sports Games قرار گرفت.

رقابت‌های مرحله حذفی رویداد World Electronic Sports Games در رشته PES 2019 روز گذشته پیگیری شد. حسن پاجانی، نماینده کشورمان در اولین بازی خود در بخش گروهی با رقیب یونانی خود روبه‌رو شد که با کسب نتیجه ۲:۰ جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات را به‌دست آورد. در بازی نیمه‌نهایی پاجانی با انتخاب تیم لیورپول به مصاف رقیب ایتالیایی خود که تیم بارسلون را انتخاب کرده بود، رفت. در این بازی نماینده کشورمان بازی را با نتایج ۴:۰ و ۴:۱ واگذار کرد و از ادامه مسیر بازماند.

حسن پاجانی WESG PES

در ادامه پاجانی بایستی برای تعیین مقام سوم مسابقات با رقیب صربستانی خود روبه‌رو می‌شد. نماینده کشورمان در اولین بازی رده‌بندی با تیم آرسنال وارد میدان شد و نماینده صربستان تیم لیورپول را انتخاب کرد که در پایان بازی، بازیکن صرب با کسب نتیجه ۳:۰ اولین راند را از آن خود کرد. در بازی دوم پاجانی باز هم به تیم لیورپول روی آورد و حریفش این بار با تیم بارسلونا بازی کرد. دومین بازی رده‌بندی از جذابیت زیادی برخوردار بود و می‌توانست کار را به بازی سوم بکشد، ولی با این حال در پایان کار نماینده صربستان با کسب نتیجه ۳:۲، در نهایت بازی رده‌بندی را با نتیجه ۲:۰ از آن خود کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

Wesg pes 2019

بازیکنان حرفه‌ای ورزش الکترونیک کشورمان در سومین فصل مسابقات WESG در بازی‌های Dota 2 ،CS:GO و Hearthstone مغلوب رقبای خود در بخش انتخابی غرب آسیا شدند و فقط نمایندگان رشته‌های PES و StarCraft 2 توانستند به مرحله اصلی رویداد راه پیدا کنند. بدین ترتیب سفر نمایندگان کشورمان در مسابقات WESG 2018-2019 به پایان می‌رسد و به زودی به ایران باز خواهند گشت.

تیم زومجی بابت کسب مقام چهارم در PES 2019 به حسن پاجانی، نماینده رشته PES 2019 و همچنین شهریار شاکی، نماینده رشته استارکرفت 2 خسته نباشید می‌گوید.


منبع wesg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده