// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

شایعه: سونی به دنبال تصاحب کمپانی Take-Two است

با توجه به گزارش اخیر MarketWatch به نظر سونی به دنبال خرید کمپانی Take-Two است و بدون شک به واقعیت پیوستن این پیش‌بینی می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاقات یک دهه اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی باشد.

استودیوهای راک‌استار گیمز و 2K گیمز زیر مجموعه‌های Take-Two به شمار می‌روند و خرید کامل یا تصاحب بخش نرم‌افزاری این کمپانی توسط سونی به منزله انحصاری شدن مجموعه بازی‌های محبوبی همچون NBA 2K و Grand Theft Auto برای کنسول‌های پلی‌استیشن است! طبق گفته جوئل کولینا، مدیر بخش فناوری و رسانه MarketWatch، در هیئت مدیره سونی جلسات مهم و پیشرفته‌ای برای خرید سهام Take-Two تشکیل شده که همین امر منجر به افزایش ۵.۴ درصدی سهام تیک-تو شده است.

معمولا هر چند ماه یک‌بار چنین گزارشاتی منتشر می‌شود، به عنوان نمونه ماه قبل اعلام شد مایکروسافت به دنبال خرید EA است و یا اپل قصد دارد سهام نینتندو را خریداری کند! اما هیچ کدام از این گمانه‌زنی‌ها به واقعیت بدل نشد. قطعا چنین معامله‌ای مزایای بی‌شماری برای سونی به همراه خواهد داشت، این شرکت در بخش بازی‌های ویدیویی خود صاحب چند استودیو بازی‌سازی فوق‌العاده بااستعداد و توانمند می‌شود که چندین مجموعه بازی انحصاری تراز اول را برای پلی‌استیشن به همراه می‌آورند، اما این معامله به‌جز مقدار زیادی پول که در وهله اول به تیک-تو پرداخت می‌شود، چه فایده دیگری برای این شرکت دارد؟ شرکتی که آخرین بازی آن‌ها یعنی Red Dead Redemption 2 طی چهار ماه توانسته بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و آثار قبلی آن‌ها همچون NBA 2K19 و GTA V هم موفقیت‌های مالی چشمگیری داشته‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا خریداری شدن Take-Two توسط سونی را تنها یک شایعه می‌دانید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده