// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

تیم‌های برتر دومین دوره مسابقات CS:GO قهرمانی کشور مشخص شدند

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بازی Counter Strike: Global Offensive با قهرمانی نماینده شهر مشهد به پایان رسید.

مرحله اصلی مسابقات قهرمانی کشور در بازی Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید. چهار تیم راه یافته به مرحله حذفی رویداد بعد از یک روز رقابت نفس‌گیر قهرمان ایران را مشخص کردند. دو تیم Silmaryon و RunTime بعد از شکست رقبای خود به فینال مسابقات راه پیدا کردند. فینال رویداد در نقشه‌های Mirage، Nuke و Overpass پیگیری شد که در نهایت نماینده شهر مشهد با کسب پیروزی در دو نقشه Nuke و Overpass با نتیجه ۲:۱ به عنوان قهرمان کشور در بازی کانتر استرایک معرفی شد.

Silmaryon قهرمانی کشور CSGO

لیست بازیکنان تیم Silmaryon:

  • پوریا 'PoorItUp' صفار سفلایی
  • فرشید 'Dant1k' خارند
  • احمدرضا 'Sorr0n' زیاری
  • فرشید 'FaRsh1d' فرخی
  • سعید 'NiNjoKs' شکیبا

تمامی مراحل مسابقات قهرمانی کشور در رشته کانتر استرایک با حضور داوران رسمی کشور در ورزش الکترونیک پیگیری و زیر نظر انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک برگزار شده است. مرحله گروهی روی پلتفرم توییچ و مرحله اصلی (LAN) نیز روی پلتفرم آپارات استریم شد که در مجموع روی دو پلتفرم بیش از ۳ هزار نفر از این مسابقات بازدید کرده‌اند. 

csgo silaryon esports

به گفته محمد کفاش یعقوبی، سرپرست انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک، هدف از برگزاری رویداد، رتبه‌بندی تیم‌های کشور در بازی محبوب CS:GO است تا در مسابقات سال آینده و همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی، از رتبه‌بندی این رویداد به عنوان ملاک تعیین رتبه‌بندی (Seed) استفاده شود.

«دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد ۹۷» در بازی Counter Strike: Global Offensive با حضور ۵۲ تیم از سراسر کشور کار خود را شروع کرد. این رویداد در دو مرحله آنلاین و آفلاین (LAN) پیگیری شد که مرحله اصلی رویداد به میزبانی مجموعه PSArena، شهر یزد و با حمایت مالی شرکت MSI، برگزار شد. تیم‌های برتر رویداد در کنار دریافت مدال و حکم‌قهرمانی بخشی از جایزه نقدی را نیز دریافت کردند. لازم به ذکر است که پوریا PoorItUp صفار سفلایی، در کنار بازی خوبی که از خود نشان داد در مجموع ۳ بازی فینال ۷۴ فرگ به‌دست آورد و به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد که با دریافت یک عدد هدست MSI DS502 Gaming از او تقدیر به عمل آمد.

CSGO قهرمانی کشور یزد ورزش الکترونیک

رتبه‌بندی تیم‌های برتر کشور و جوايز اهدا شده

مقامتيمجایزه
اولSilmaryon۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
دومRuntime۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
سومNBD۷۰۰,۰۰۰ تومان
چهارمDopamine۵۰۰,۰۰۰ تومان
پنجمDalton-
ششمViva Shemshad-
هفتمShield-
هشتمFor Glory-
نهمPlay5-
دهمX6tence-
یازدهمPownage-
دوازدهمWestSide-
سیزدهمWolf Clan-
چهاردهمRise-
پانزدهمSky Force-
شانزدهمVanquish-


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده