// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

تریلر هنگام عرضه بازی One Piece: World Seeker منتشر شد

در آستانه عرضه بازی اقتباسی از مجموعه One Piece یعنی بازی One Piece: World Seeker، کمپانی باندای نامکو تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

مجموعه One Piece به عنوان یکی از با‌سابقه‌ترین مجموعه‌های تاریخ طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. مانگای این مجموعه با بیش از ۴۵۰ میلیون نسخه فروش، پر‌فروش‌ترین مانگای تاریخ محسوب می‌شود و انیمه آن از سال ۱۹۹۹ از شبکه‌های مختلف در حال پخش است. بازی‌های ویدیویی یکی از حوزه‌هایی است که وان پیس وارد آن شده و تا‌کنون بیش از ۴۰ بازی براساس آن ساخته شده‌ است. بازی One Piece: World Seeker تازه‌ترین اقتباس ویدیو گیمی از مجموعه مذکور است که روز جمعه عرضه می‌شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، لانچ تریلر این بازی از سوی کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) منتشر شده است.

تریلر هنگام عرضه بازی One Piece: World Seeker مدت زمانی در حدود یک دقیقه و ۴۰ ثانیه دارد که در قالب آن می‌توانید مواردی همچون شخصیت‌های بازی، دشمنان و محیط‌ها را مشاهده کنید. همان‌طور که انتظار می‌رود تریلر مذکور به زبان ژاپنی است، اما به واسطه زیرنویس انگلیسی مخاطبین جهانی نیز می‌توانند متوجه دیالوگ‌ها شوند. برای مشاهده لانچ تریلر بازی One Piece: World Seeker می‌توانید به صفحه آن در وب سایت یوتیوب مراجعه کنید.

در کنار تریلر هنگام عرضه، کمپانی باندای نامکو اولین اطلاعات از بسته الحاقی بازی One Piece: World Seeker را منتشر کرده است. براساس اعلام این کمپانی بسته الحاقی بازی مذکور در اوایل فصل تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت. دیگر اطلاعات این DLC از جمله محتویاتی که ارائه خواهد داد، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. تصویری از آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی One Piece: World Seeker

بازی One Piece: World Seeker در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده