// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر جدید بازی Dead Cells با محوریت بسته الحاقی Rise of the Giant و تمجیدهای منتقدان

استودیوی موشن تویین به تازگی تریلری از بسته الحاقی Rise of the Giant بازی Dead Cells منتشر کرده که اطلاعاتی از آیتم‌ها و جزئیات جدید بازی ارائه می‌دهد.

موشن تویین (Motion Twin)، سازنده بازی Dead Cells از جزئیات و تاریخ انتشار نسخه پی سی بسته الحاقی Rise of the Giant خبر داد. این آپدیت رایگان در ۲۸ مارس (۸ فروردین) برای نسخه کامپیوترهای شخصی Dead Cells عرضه خواهد شد و مکان جدیدی به نام Caverns را به بازی اضافه می‌کند که یک باس کاملاً جدید را شامل می‌شود. این DLC همچنین یک سیستم جدید اسکینینگ به همراه دارد که طرح‌هایشان (Blueprint) از طریق دشمنانی با سختی بالاتر، باس‌ها و مکان‌های مخفی پیدا می‌شوند و بیش از ۵۰ پوشش برای شخصیت‌تان ارائه خواهند داد.

موشن تویین تریلر جدیدی منتشر کرد که بخش‌هایی از این محتوای جدید را نمایش می‌دهد. ویدیوی بسته الحاقی Rise of the Giant را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Rise of the Giant یک مرحله و باس فایت مخفی را نیز به همراه دارد که به گفته موشن تویین «برای کندوکاو بازیکنان بامهارت و حرفه‌‎ای‌تر اضافه شده‌» و به عنوان یک پایان ثانویه برای بازی عمل خواهد کرد. به علاوه این آپدیت ۱۰ دشمن، ۳ مهارت و ۱۰ سلاح (از قبیل تبرزینی که به اسلحه God of War ارجاع دارد) و آیتم‌ها و جهش‌های (Mutation) جدیدی را به همراه دارد.

یک سری تغییرات دیگر هم به بازی اضافه می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توان به یک فروشگاه Specialist جدید، تغییراتی در بخش Custom، تغییراتی در Legendary Forge و افزایش کلی میزان سلامتی بازیکن اشاره کرد. تمام تغییرات تعادلی بازی را می‌توانید در پچ نت رسمی بازی مشاهده کنید.

Dead Cells هم‌‎اکنون برای تمامی پلتفرم‌های در دسترس است و بسته الحاقی Rise of the Giant دیر یا زود به کنسول‌ها هم راه خواهد یافت.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده