نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

وضعیت فیلم Doctor Doom همچنان مبهم است

نوآ هاولی، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Doctor Doom، اطلاعات جدیدی از وضعیت مبهم این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

مرداد سال گذشته بود که نوآ هاولی، سازنده سریال Legion (لژیون) و سریال Fargo (فارگو)، در جریان نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۷ اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت فیلمی بر اساس شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom) است. با این حال، انتظار می‌رود که هفته آینده ادغام بخش تلویزیونی و فیلمسازی کمپانی فاکس قرن بیستم و کمپانی والت دیزنی تکمیل و دیزنی رسما مالک جدید این دو بخش شود. همین موضوع باعث شده تا وضعیت فیلم‌هایی که براساس دو مجموعه ایکس من (X-Men) و چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) در دست ساخت هستند، در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم Doctor Doom منتشر شده است.

نوآ هاولی

پیش از این هاولی در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که کار نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Doom به پایان رسیده است، اما به زودی مجموعه Fantastic Four به مارول باز پس داده می‌شود و به همین منظور، در حال حاضر وضعیت فیلم مشخص نیست. حال در جریان فستیوال SXSW، هاولی در یک کنفرانس خبری در مصاحبه با خبرنگار هالیوود ریپورتر تایید کرد که هنوز به ساخت این پروژه چراغ سبز داده نشده است. هاولی در ادامه فاش کرد که او اخیرا با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، نیز دیدار کرده است. هاولی گفت که فایگی از او در مورد فیلمنامه فیلم Doctor Doom سوال پرسیده و در ادامه گفت که آیا او هنوز روی این فیلمنامه و فیلم کار می‌کند یا خیر که هاولی در جواب گفت:

آیا من هنوز باید روی آن کار کنم؟

کوین فایگی

با این حال، هاولی اطلاعات بیشتری از این ملاقات را فاش نکرد و مشخص نیست که جواب فایگی چه بوده، اما به نظر می‌رسد که او به ایده هاولی برای فیلم Doctor Doom ابراز علاقه نیز کرده است. هاولی در ادامه به شوخی گفت که فایگی برنامه هزار ساله دنیای سینمایی مارول را برای او فاش نکرده و از جواب دادن به سوالاتی در مورد ادامه بحث او با فایگی امتناع کرد، اما قابل انتظار است که مارول بیشتر به ساخت فیلم Fantastic Four علاقه داشته باشد. هاولی در ادامه گفت که او به ساخت این فیلم علاقه دارد، اما نمی‌داند که ایده فیلم Doctor Doom برای دنیای سینمایی مارول مناسب است یا خیر. هاولی همچنین در مورد داستان فیلم Doctor Doom گفت که این فیلم بیش از اینکه یک فیلم ابرقهرمانی استاندارد باشد، یک فیلم ژئوپلیتیکی است. داستان فیلم زمانی آغاز می‌شود که دووم یک گنبد بر فراز کشور لاتوریا، یک کشور اروپایی در دنیای کامیک مارول که دکتر دووم در آنجا حکومت می‌کند، قرار می‌دهد. او بعدها یک خبرنگار زن را دعوت می‌کند که صدای او به جهان باشد و این بدان معنا است که شخصیت او شخص بدون ابرقدرت است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده