// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

آپدیت جدید بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 یک حالت جدید به آن اضافه می‌کند

کمپانی راک‌استار گیمز با انتشار آپدیت جدید بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2، چند لباس و حالت جدید Spoils of War را به بازی اضافه کرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی کمپانی راک استار گیمز با انتشار تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Red Dead Redemption 2 محتویات جدیدی را برای بخش آنلاین آن منتشر کرده است. به‌روزرسانی این هفته بازی، شامل یک سری لباس و تجهیزات جانبی جدید و اضافه شدن حالت جدید بخش Showdown بازی است که Spoils of War نام دارد.

این حالت یک رقابت دو الی ۱۶ نفره است که در آن بازیکنان باید دارایی‌های حریف را تا جای ممکن لوت کنند و در عین حال از دارایی‌های خود محافظت کنند. طبیعتا تیمی که تا انتهای بازی بتواند غارت بیشتری انجام دهد، به‌عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

حالت Spoils of War در مناطق مختلفی از بازی همانند Valentine و Fort Mercer قابل بازی خواهد بود. برای افزایش انگیزه بازیکنان در تجربه این مود جدید، Rockstar Games به بازیکنانی که موفق شوند در رقابت Spoils of War پیروز شوند، هشت عدد Dynamte Arrow جایزه می‌دهد. علاوه‌بر موارد مذکور، توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که بازیکنان برای تمامی حالت‌های Showdown در این هفته ۲۰ درصد XP بیشتر کسب خواهند کرد.

در کنار حالت Spoils of War، راک‌استار یک سری آیتم‌های پوشیدنی کمیاب هم به بخش Red Dead Online اضافه کرده است. این محتویات از همین حالا در فروشگاه Wheeler, Rawson & Co Catalogue قابل خریداری هستند، اما بازیکنان باید توجه داشته باشند که آن‌ها تنها برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهند بود. در ادامه می‌توانید لیست این لباس‌های جدید را مشاهده کنید:

  • The Tasman Outfit (کاراکتر مرد)
  • The Danube Outfit (کاراکتر زن)
  • Tied Pants
  • Hitched Skirts (کاراکتر زن)
  • Winter Shotgun Coat
  • Gardenia Hat
  • Squat Stovepipe Top Hat

همانطور که می‌دانید به‌روزرسانی هفته گذشته Red Dead Online یک رویداد به‌نام Fool's Gold Free Roam معرفی کرد و بر اساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد در آینده راک‌استار حالت جدید Up in Smoke and Plunder را هم به Showdown اضافه خواهد کرد. در این حالت بازیکنان باید در حالی که سوار بر اسب هستند، به اهداف مشخص شده شلیک کنند و در بخشی دیگر، می‌توانند با انجام چالش‌های ماهیگیری،‌ آیتم‌های مختلف را به‌دست بیاورند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده