// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

بازی موبایل آخرین داستان:‌ فره ایزدی منتشر شد

تیزر بازی موبایل «فره ایزدی»، ساخته استودیو هورخش به کارگردانی بابک ارجمند رونمایی شد.

بازی دوبعدی ساید اسکرولینگ «فره ایزدی» به تهیه‌کنندگی مشترک احسان و آرمان رهگذر، از محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است. بازی «فره ایزدی» در سه بخش اکشن، هنری و موسیقی از نامزدهای اصلی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران بود.

داستان این بازی پیرامون انسان‌هایی روایت می‌شود که به کمک فره ایزدی به قدرت و دانش بالاتری دست پیدا کرده بودند، اما این طمع قدرت باعث گمراهی و نابودی آن‌ها می‌شود. فره ایزدی از انسان‌ها جدا شده و در معرض نابودی توسط تاریکی قرار می‌گیرد. اما قهرمانانی پیدا می‌شوند که برای دفاع از روشنایی، در مقابل تاریکی‌ها می‌ایستند. قهرمانان و نور برای بقا به یکدیگر نیاز دارند.»

بازی «فره ایزدی» در حال حاضر برای گوشی‌ های اندروید در دسترس قرار دارد و طبق اعلام سازندگان به‌زودی شاهد انتشار نسخه آیفون این بازی خواهیم بود. یکی از نکات فره ایزدی، اکشن سریع آن است که به ویژه در نبردها نیازمند عکس‌العمل‌های سریع و استفاده صحیح از توانایی است. به مرور با سخت‌تر شدن بازی، سرعت عمل بالاتر، استفاده از توانایی‌ها و شناختن محیط، دشمنان و در آخر قوی‌تر کردن کاراکتر یا استفاده از کاراکترهای مختلف اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیکنان باید با برای عبور از مراحل تمرکز بیشتری داشته باشند.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید با ورود به سایت کافه بازار، هم‌اکنون بازی فره ایزدی را تجربه کنید.

دانلود بازی فره ایزدی

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» تاکنون موفق به دریافت هشت جایزه ملی و بین‌المللی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، بیستمین جشنواره بین المللی انیمیشن بوچئون کره و و سومین جشنواره بین المللی انیمیشن آجایو پرو شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده