// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Minecraft به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می شود

در جریان تازه‌ترین قسمت از برنامه Inside Xbox، کمپانی مایکروسافت خبر از اضافه شدن بازی Minecraft به سرویس ایکس باکس گیم پس داده است.

سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) که از آن به عنوان نت فلیکس بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود، مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های مختلف را در ازای خرید اشتراک در اختیار کاربران پی سی و کنسول ایکس باکس وان قرار می‌دهد. به مرور زمان کمپانی Microsoft (مایکروسافت) برخی آثار را از سرویس مذکور حذف و تعدادی دیگر را اضافه می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اپیزود تازه‌ی برنامه Inside Xbox با معرفی بازی‌ آینده سرویس ایکس باکس گیم یعنی بازی Minecraft همراه بوده است.

براساس اعلام کمپانی مایکروسافت، اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند در روز چهارم ماه آوریل (۱۵ فروردین ۱۳۹۸) بازی Minecraft را تجربه کنند. بدون شک در دسترس قرار گرفتن این بازی فوق‌العاده محبوب مورد رضایت بازیکنان قرار خواهد گرفت. اگر تا‌کنون بازی مذکور را انجام نداده‌اید و جزئی از جامعه میلیونی آن محسوب نمی‌شوید، استفاده از سرویس ایکس باکس گیم پس بهترین فرصت برای امتحان بازی Minecraft است. از افتخارات این بازی می‌توان به فروش بیش از ۱۵۴ میلیون نسخه و قرار گرفتن در رتبه دوم پر‌فروش‌ترین بازی‌های تاریخ اشاره کرد.

بازی‌هایی که به زودی در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهند گرفت، تنها به بازی Minecraft ختم نمی‌شود. با تصمیم کمپانی مایکروسافت، فردا بازی‌های Fallout 4 و F1 2018 نیز به سرویس ذکر شده اضافه خواهند شد. همچنین هفته گذشته بازی‌های Just Cause 4 و LEGO Batman 2: DC Super Heroes در جمع بازی‌های موجود در سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفتند.

بازی‌هایی که در ماه‌های اخیر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شده‌اند، آثاری همچون Batman: Return to Arkham ،Shadow of the Tomb Raider ،Alien Isolation و Crackdown 3 را در بر می‌گیرد. در دیگر خبر‌های مربوط به این سرویس از احتمال راهیابی آن به کنسول نینتندو سوییچ و تصمیم فیل اسپنسر مبنی بر اضافه شدن آن به تمامی پلتفرم‌ها گفته شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده