نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

قیمت نسخه فیس لیفت تویوتا پریوس 2019 در دیوار

در این رپورتاژ آگهی از قیمت خرید تویوتا پریوس در سایت دیوار گفته‌ایم و ویژگی‌های این خودرو را معرفی کرده‌ایم.

تویوتا پریوس یکی از اولین خودروهای هیبریدی در جهان بود که به تولید عمده رسید. این خودرو در حال حاضر دارای رکورد بیشترین فروش خودروهای هیبریدی در جهان است و نسخه‌های مختلفی از آن در این سال‌ها به بازار عرضه شده است. حالا حدود بیست سال از عرضه اولین نسخه پریوس می‌گذرد و در سال جدید برای نسل چهارم این خودرو نسخه فیس لیفتی به بازار عرضه شده است. همان‌طور که می‌دانید نباید در نسخه‌های فیس‌لیفت به‌دنبال تغییرات انقلابی باشیم و در اینجا نیز تویوتا پریوس دچار تغییرات عمده‌ای نشده است. بااین‌حال بعضی از مشکلات قبلی در نسخه فیس‌لیفت اصلاح‌شده است اما باید دید که در عمل تویوتا پریوس جدید بهتر از نسخه قبلی خود است یا خیر. اگر قصد خرید تویوتا پریوس را دارید و می‌خواهید منتظر عرضه نسخه فیس‌لیفت آن در ایران بمانید بهتر است ابتدا کمی بیشتر با تغییرات جدید و مشخصات این نسخه آشنا شوید.

تویوتا پریوس 2019

تویوتا پریوس فیس لیفت 2019 چه تغییراتی کرده است؟

به‌طورکلی بهبودهایی در قسمت‌های مختلف خودرو دیده می‌شود. تویوتا پریوس در سال 2019 با ظاهری جذاب‌تر و استایل جدیدتری به بازار عرضه خواهد شد. این موضوع برای طرفداران پریوس در ایران خبر خوبی خواهد بود؛ زیرا یکی از عواملی که سبب کاهش انگیزه خرید تویوتا پریوس می‌شد عدم تطابق شکل ظاهری خودرو با سلایق بسیاری از ایرانیان بود. در داخل اتاق خودرو نیز تغییرات کوچکی رخ داده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. اما اصلی‌ترین تغییری که در این خودرو ایجاد شده است اضافه شدن سیستم چهار چرخ متحرک به تویوتا پریوس 2019 است. در مجموع این تغییرات احتمالاً تأثیرات بسیار مثبتی روی فروش تویوتا پریوس خواهد گذاشت و به‌خصوص بازار خریدوفروش تویوتا پریوس در خارج ایران را داغ‌تر خواهد کرد.

تویوتا پریوس 2019

تغییرات ظاهری تویوتا پریوس فیس‌لیفت 2019

تویوتا در نسخه فیس‌لیفت پریوس تغییرات کوچکی اعمال کرده است که به زیباتر شدن تویوتا پریوس کمک زیادی کرده است. البته اگر دوست‌دار ظاهر عجیب خودرو در نسخه‌های قبلی بوده‌اید نباید چندان نگران باشید؛ زیرا تغییرات به‌حدی نیست که کاملاً طراحی خودرو را تغییر داده باشد. مهم‌ترین تغییرات ظاهری تویوتا پریوس شامل نرم‌تر شدن خطوط و حذف بعضی از خطوط روی بدنه، تغییر چراغ‌های عقب با طراحی شلوغ‌تر، اضافه شدن رینگ‌های ۱۵ اینچی جدید به‌صورت استاندارد برای مدل‌های E و استفاده از تریم های جدید است. درواقع می‌توان گفت که تویوتا در این بخش به نظراتی که در مورد تغییر چهره پریوس از سوی مخالفان ارسال‌شده بود گوش کرده است و سعی کرده با انجام تغییرات جزئی به گسترش بازار فروش تویوتا پریوس کمک کند.

تویوتا پریوس 2019

تغییرات داخل کابین تویوتا پریوس

درون تویوتا پریوس نسبت به گذشته در بیشتر قسمت‌ها تغییر نکرده است و همچنان ویژگی‌های اصلی نسخه اصلی در فیس‌لیفت بدون تغییر باقی‌مانده است. اما به‌دلیل اضافه شدن مدل‌های چهار چرخ متحرک یک صفحه‌نمایش جدید برای نمایش اطلاعات تجهیزات اضافه شده به خودرو دیده می‌شود. علاوه‌بر این نمایشگر بزرگ ۱۱.۶ اینچی از این به بعد به‌صورت استاندارد روی مدل‌های فیس‌لیفت حضور خواهد داشت. تغییرات ظاهری در فرمان و تریم داخلی نیز دیده می‌شود که البته چندان زیاد نیست. در کل می‌توان گفت تغییرات داخلی تویوتا پریوس به مدرن‌تر شدن تویوتا پریوس کمک زیادی می‌کند. بااین‌حال همچنان در مقایسه با رقیبان خود حس لوکس بودن را منتقل نمی‌کند.

تغییرات فنی

همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین تغییر در این فیس‌لیفت اضافه شدن قابلیت چهار چرخ فعال به آن است. اما موتور خودرو همان موتور چهار سیلندر به همراه موتور الکتریکی است که بیش از ۱۲۰ اسب‌بخار تولید نمی‌کند. اکسل عقب هر زمان که نیاز باشد می‌تواند قدرت را تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت افزایش دهد که جزو امکانات جدید خودرو است. بااینکه مدل جدید با سیستم 4 چرخ متحرک عرضه شده است همچنان مصرف سوخت خودرو بسیار پایین است که یک نکته مثبت برای تویوتا محسوب می‌شود. بااین‌حال هنوز جعبه‌دنده کند cvt قبلی روی تویوتا پریوس نصب است و چرخ‌های نه‌چندان پهن خودرو با سیستم ۴ چرخ فعال آن رابطه مناسبی ندارند و نباید انتظار داشته باشید در جاده‌های برفی عملکرد پریوس نسبت به قبل خیلی بهتر شده باشد.

قیمت پریوس فیس لیفت 2019

طبق اعلام شرکت سازنده قیمت تویوتا پریوس 2019 در مدل پایه از ۲۳ هزار دلار شروع خواهد شد. بااین‌حال اگر قصد خرید تویوتا پریوس با سیستم ۴ چرخ فعال را داشته باشید باید هزینه‌ای نزدیک به ۳۰ هزار دلار را برای این خودرو پرداخت کنید. در مجموع می‌توان گفت که نسخه فیس‌لیفت شده نسبت به نسخه قبلی ارزش خرید بیشتری دارد و تویوتا با کمترین تغییرات، پریوس بهتری را نسبت به قبل روانه بازار کرده است.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده