نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

دلایل محبوبیت تویوتا لندکروز و قیمت این خودرو در دیوار

در این رپورتاژ آگهی درکنار برشمردن دلایل محبوبیت تویوتا لندکروز، به قیمت تویوتا لندکروز در سایت دیوار نگاهی انداخته‌ایم.

فقط کافی است که در گوگل یا در سایت دیوار عبارت تویوتا لندکروز را جست‌وجو کنید تا ببینید که آمار خرید و فروش و معرفی مشخصات فنی آن تا چه اندازه بالا است. این آمار بالا نشان می‌دهد که محبوبیت این خودرو بی‌دلیل نیست و ویژگی‌هایی در آن وجود دارد که شاید در بسیاری از خودروهای مدرن امروزی دیده نشود. قیمت لندکروز نشان می‌دهد که تعداد افراد راغب برای خرید آن نمی‌تواند چندان زیاد باشد، اما وضعیت بازار خرید و فروش تویوتا لندکروز چیز دیگری را نشان می‌دهد.

به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که به بررسی مشخصات فنی و مشخصات ظاهری تویوتا لندکروز بپردازیم تا به پاسخ بسیاری از این سوال‌ها برسیم. به منظور اینکه بررسی‌های ما جنبه بهتری داشته باشد، مدل ۲۰۱۰ از این خودروها را بررسی کرده‌ایم.

نمای ظاهری تویوتا لندکروز

یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر در خرید و فروش لندکروز این است که ظاهر در عین سادگی جذابیت بالایی دارد. زمانی‌که از دور به یک خودروی تویوتا لندکروز نگاه می‌کنید، خبری از طرح‌های پیچیده و جزئیات خیلی ریز نیست و طراحان بیشتر سعی کردند که زیبایی آن را در ظاهر ساده آن نشان دهند. به هنگام نگاه به جلوی خودرو، شما یک سپر ساده با اندازه نسبتاً بزرگ می‌بینید که در دو طرف آن چراغ‎های مه شکن قرار گرفته و بیشتر سادگی خودرو را نشان می‌دهد.

به سمت بالاتر که می‌آید یک شبکه نسبتاً بزرگ برای ورود هوا به بخش موتور می‌بینید که از همان الگوی خودروهای تویوتا پیروی می‌کند. در کناره‌ها و در قسمت در خودرو برجستگی و فرورفتگی خاصی وجود ندارد و یک الگوی صاف و ساده برای آن انتخاب شده است. در قسمت پشت خودرو هم توجه کمتری به جزئیات ریز شده و می‌توان به‌سادگی آن پی برد.

تویوتا لندکروز

نمای داخلی؛ فضای باز و دلنشین

اگر از قسمت راننده تویوتا لندکروز وارد شوید، در همان لحظه اول صندلی‌های بزرگ با تودوزی چرمی و با فضای دلنشین توجه شما را به خود جلب می‌کند. درواقع فضای کابین خودرو به اندازه کافی بزرگ است و سرنشین هیچ احساس ناراحتی در آن ندارد. راننده یک غربیلک ساده با آرم شرکت تویوتا در وسط آن در اختیار دارد که کنترل خودرو را برای او راحت‌تر می‌کند. طراحی کابین و غربیلک به شکلی است که تسلط راننده نسبت به جلوی سپر و عقب خودرو کمتر است.

وقتی به تجهیزات مختلف استفاده شده در تویوتا لندکروز نگاه می‌کنید، همه آن‌ها به‌صورت برجسته و بزرگ به کار رفته‌اند تا دسترسی راننده به آن‌ها راحت‌تر باشد. این برای کسانی که در حوزه آفرود فعالیت دارند و احتمالاً دستکش می‌پوشند، یک گزینه ایده‎آل محسوب می‌شود. در این خودرو برای سرنشینان عقب 3 صندلی ثابت و یک صندلی در جلو قرار گرفته است. اما وقتی که در پشتی خودرو را باز می‌کنید، سه صندلی جمع شونده استفاده شده که می‌توانید آن‌ها را باز کنید، اگرچه اندازه آن برای سه نفر کوچک به نظر می‌رسد.

تویوتا لندکروز

مشخصات فنی تویوتا لندکروز

بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل برای پرداخت قیمت تویوتا لندکروز، مشخصات فنی و موتوری آن است. در لندکروز مدل ۲۰۱۰ یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است که حجم آن ۳۹۵۶ سی‌سی است. بنابراین تولید حداکثر قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور ۳۷۶ نیوتون متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه برای آن طبیعی به نظر می‌رسد. مصرف سوخت لندکروز در حدود ۱۳ لیتر است که برای جبران آن یک باک ۹۳ لیتری نصب شده است.

این موتور قدرتمند درکنار بدنه فوق‌العاده قوی، همچنین امکان استفاده از سیستم‌های هیدرولیکی باعث شده که تجربه رانندگی با تویوتا لندکروز یک تجربه منحصر‌به‌فرد باشد. طراحی کابین خودرو به شکلی است که صدای موتور در ابتدا وارد نمی‌شود، اما با بالا رفتن دور موتور و فشار دادن پدال احتمالاً صدای غرش موتور برای شما لذت بخش تر خواهد بود.

اما به‌عنوان نکته نهایی باید به قیمت تویوتا لندکروز در بازار ایران اشاره کنیم که معمولاً قیمتی بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان برای مدل ۲۰۱۰ آن در نظر گرفته شده است. البته قیمت لندکروز مربوط‌به مدل‌های بالاتر بیش از دو میلیارد تومان است که نشان‌دهنده کیفیت فوق‌العاده آن‌ها است. توصیه می‌کنم که حتماً سری به بازار خرید لندکروز در ایران یا در وب سایت دیوار بزنید تا مدل‌های مختلف آن‌ها را ببینید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی و ظاهری آن‌ها به دست بیاورید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده