نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

دیوید تننت در فصل سوم سریال Jessica Jones حضور نخواهد داشت

برخلاف صحبت‌های شورانر سریال ابرقهرمانی Jessica Jones (جسیکا جونز)، دیوید تننت در فصل سوم این سریال حضور نخواهد داشت.

برخلاف شایعات منتشرشده در چند وقت اخیر مبنی بر حضور دیوید تننت برای ایفای نقش دوباره شخصیت کیل گریو، این بازیگر در سخنانی اعلام و تأیید کرد که در فصل سوم سریال ابرقهرمانی Jessica Jones (جسیکا جونز) حضور نخواهد داشت و طرفداران نباید منتظر شخصیت شرور کیل‌گریو باشند.

چندی پیش، ملیسا روزنبرگ، شورانر سریال Jessica Jones، در توییتی اعلام کرده بود که بینندگان منتظر بازگشت شخصیت شرور کیل‌گریو در فصل سوم این سریال مارول و سرویس استریم نتفلیکس باشند که حال شخص دیوید تننت به‌صورت رسمی تأیید کرد که دیگر تصمیمی برای ایفای نقش شخصیت شرور این مجموعهٔ تلویزیونی ندارد و به نظر این تصمیم بی‌ارتباط با لغو ساخت فصل‌های بعدی سریال Jessica Jones نیست.

دیوید تننت این روزها مشغول نقش‌آفرینی در سریال Good Omens (طوالع نیک) نیل گیمن است که قرار است ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸) از آمازون پرایم پخش شود. وی در این سریال که بر اساس رمان Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch نیل گیمن و تری پرچت است، با بازیگرانی چون مایکل شین، جان هم، آنا مکسول مارتین،‌ جوسی لارنس، آدریا آریونا، مایکل مک‌کین، جک وایتهال و میراندا ریچاردسون همبازی است. وی در رابطه با تصمیم خود مبنی بر عدم حضور در فصل سوم سریال Jessica Jones، چنین گفت:

من به این مجموعه به‌عنوان مجموعه‌ای لغوشده نگاه نمی‌کنم، بلکه این مجموعه همان اندازه عمر داشت که برایش در نظر گرفته شده بود. سه فصل داستان‌گویی عالی است. به‌جای اینکه فکر کنم که این مجموعه لغو شده است، این‌طور به موضوع نگاه می‌کنم که سه فصل از سریال Jessica Jones ساخته شد و این سه فصل در یادها باقی خواهند ماند.

JESSICA JONES

طی ماه‌های گذشته سرویس استریم نتفلیکس سه سریال مشترک خود با مارول را که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، لغو کرده است. همچنین پخش دو سریال باقی مانده مشترک سرویس استریم نتفلیکس و مارول نیز لغو شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده بود، نتفلیکس سرانجام چندی پیش اعلام کرد که ادامه پخش سریال The Punisher (پانیشر) پس از دو فصل و سریال Jessica Jones پس از سه فصل لغو شده است. بدین ترتیب با انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones که قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود، همکاری نتفلیکس و مارول رسماً به اتمام خواهد رسید.

دیوید تننت گفت این طور به موضوع نگاه می‌کند که سه فصل از سریال Jessica Jones ساخته شد و این سه فصل در یادها باقی خواهند ماند

هنوز جزئيات داستانی زیادی از فصل سوم سریال Jessica Jones اعلام نشده است. شخصیت جسیکا جونز در کمیک‌های مربوط به همین شخصیت هم آنچنان دنیای بزرگی نداشت و فصل دوم سریال سرویس استریم نتفلیکس نیز بسیار متفاوت با کمیک‌ها بود و احتمالاً سازندگان در فصل سوم نیز همین رویه را ادامه خواهند داد. به نظر می‌رسد فصل سوم بیشتر به رابطهٔ جسیکا با خواهرش بپردازد؛ علی‌الخصوص که در انتهای فصل دوم شاهد تغییراتی در شخصیت پاتریشا واکر/هل کت بودیم.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز که سبکی درام، اکشن و ماجراجویی داشت، بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مقطعی و مهمان می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کارآگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده