// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake مستر ایکس را از بازی حذف می‌ کند

با ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake بازیکنان می‌توانند شخصیت مستر ایکس را از روند بازی حذف کنند.

بدون شک مستر ایکس چالش‌برانگیزترین و ترسناک‌ترین دشمن حاضر در بازی Resident Evil 2 است. در نسخه اورجینال مبارزه با مستر ایکس حتی سخت‌تر از نسخه ریمیک شده برای کنسول‌های نسل هشتم بود، اما با این وجود برخی از بازیکنان از کشته شدن‌های پیاپی به هنگام مواجه با این شخصیت کلافه شده‌اند و حالا به واسطه ماد جدیدی که برای نسخه پی سی Resident Evil 2 Remake منتشر شده، می‌توانید مستر ایکس را از گیم‌پلی بازی حذف کنید و به‌جز صحنه‌های سینمایی و داستانی دیگر با او مواجه نشوید.

این ماد هم‌اکنون از اینجا قابل دانلود است، اما توجه داشته باشید با اینکه مستر ایکس یک شخصیت از بازی بزرگ Resident Evil 2 بوده ولی بخش اعظمی از هیجان و ترس این ساخته کپکام به وجود او وابسطه است.

کپکام در ابتدای اسفند ماه با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که این کمپانی بیش از چهار میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake را به خرده‌فروشی‌ها ارسال کرده است. در بهمن اعلام شده بود بیش از سه میلیون نسخه از بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک در اختیار فروشگاه‌ها قرار گرفته است. افزایش این رقم به بیش از چهار میلیون نسخه در مدت یک ماه، نشان از موفقیت قابل توجه این بازی در جذب مخاطبین دارد.

بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد و با مراجعه به فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت، استیم و آمازون می‌توانید اقدام به خرید این بازی کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده