// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۵

فضای مورد نیاز بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی ایکس باکس وان مشخص شد

بازی Sekiro: Shadows Die Twice بدون درنظرگرفتن حجم آپدیت روز اول، برای نصب روی ایکس‌باکس وان نیاز به ۱۳ گیگابایت حجم خواهد داشت.

فضای مورد نیاز برای نصب بازی‌ها طی سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. برای مثال بازی The Division 2 که به‌زودی منتشر خواهد شد، برای اجرا روی کنسول پلی‌استیشن 4 نیاز به حجمی حدود ۱۰۰ گیگابایت دارد. خوشبختانه به‌نظر می‌آید که بازی Sekiro: Shadows Die Twice حداقل روی کنسول Xbox One نیاز به حجم بسیار کمتری خواهد داشت.

فضای مورد نیاز برای نصب بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی صفحه رسمی مایکروسافت منتشر شده است و این بازی فقط نیاز به ۱۲.۵۸ گیگ فضای خالی خواهد داشت که البته چنین حجم کمی برای این بازی Triple A نقش آفرینی از استودیو فرام سافتور (FromSoftware) و اکتیویژن غیر منتظره است.

البته حجم اعلام شده برای ایکس‌باکس وان ممکن است برای پی سی و پلی‌استیشن 4 یکسان نباشد؛ برای مثال کمی پیش ناشر این بازی حداقل سیستم مورد نیاز را در صفحه استیم بازی Sekiro به اشتراک گذاشت که در آن گفته شده بود که برای نصب بازی نیاز به ۲۵ گیگ حجم خالی خواهد بود.

همچنین باید در نظر داشته باشید که این حجم اعلام شده به احتمال زیاد نهایی نخواهد بود. بازی Sekiro: Shadows Die Twice احتمالا مانند بسیاری از بازی‌ها، یک پچ مخصوص روز اول دریافت خواهد کرد که حجم خالی مورد نیاز برای نصب آن‌ را افزایش خواهد داد، اما با این‌ حال حتی همین میزان حجم مورد نیاز برای نصب بازی بسیار جالب است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده