// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷

مایکروسافت: ۱۳ بازی مستقل دیگر راهی پی سی و ایکس باکس وان می‌شوند

کمپانی مایکروسافت از اضافه شدن ۱۳ بازی دیگر به فهرست آثار مستقلش خبر داد. این کمپانی جمعاً ۳۰ بازی مستقل در کنفرانس خبریش در GDC خواهد داشت.

به گزارش مایکروسافت (Microsoft) تعداد زیادی بازی مستقل راهی برنامه ID@Xbox خواهند شد. ۱۳ بازی معرفی شده، به دیگر آثار مستقل می‌پیوندند، تا جمعاً ۳۰ بازی مستقل را در کنفرانس خبری این شرکت در GDC 2019 شاهد باشیم.

لیست بازی‌های اضافه شده برای ایکس باکس وان عبارتند از: Beholder 2 ،CrossCode ،Dead Static Drive ،Door Kickers: Action Squad ،Mowin & Throwin ،Starcrossed و Totem Teller. از دیگر بازی‌هایی که کمی قبل‌تر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی معرفی شده بودند، می‌توان Boomerang Fu ،Hyperdot ،Stela ،The Forgotten City ،UnderMine و Unrailed را نام برد. فهرست کامل ۳۰ بازی‌ را می‌توانید در وبلاگ رسمی ایکس باکس مشاهده کنید.

مایکروسافت حین حمایتش از آثار مستقل از طریق برنامه ID@Xbox در حال رفع انتقادات از این کمپانی در رابطه با کمبود بازی‌های انحصاری است. همچنین یکی از معدود ناشرانی خواهد بود که نمایش بزرگی طی 2019 E3 دارند. شایعاتی در مورد گزینه بدون دیسک ایکس باکس و رونمایی از نسل بعدی کنسول مایکروسافت نیز شکل گرفته است.

به هر حال شکی نیست که Halo Infinite در مرکز نمایش مایکروسافت قرار خواهد داشت. مطلع هستیم که بازی در E3 امسال نمایش داده می‌شود و به جای نسل بعدی کنسول‌ها، پی سی و ایکس باکس وان را مورد هدف قرار داده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده