نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

بازی The Messenger هفته آینده برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

بازی The Messenger، اثر مستقل Sabotage Studio به زودی برای کنسول سونی عرضه می‌شود.

چند روز قبل شایعه‌ای در مورد عرضه بازی The Messenger برای کنسول پلی استیشن 4 پخش شد و اکنون در جدیدترین اخبار بازی، این بازی مستقل به شکل رسمی برای کنسول سونی معرفی شده است و هفته آینده منتشر خواهد شد.

The Messenger یکی از آثار زیبای مستقلی بود که در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) منتشر شد و استودیوی کانادایی Sabotage آن را طراحی کرده بود؛ بازی‌ اکشن پلتفرمری که هدایت یک نینجا را به دست بازیکن می‌سپارد و حال و هوایی مشابه آثار کلاسیک دو بعدی از جمله نینجا گایدن (Ninja Gaiden) دارد. اگر هنوز این اثر جذاب را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید با تماشای تریلر بازی بیشتر با آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

Sabotage Studio در کنار معرفی بازی خود برای پلی استیشن 4، تاریخ تقریبی عرضه نسخه اضافه‌شونده بازی با نام Picnic Panic را هم اعلام کرده است؛ اضافه‌شونده رایگانی که در دسامبر سال گذشته در جریان رویداد Kinda Funny Games معرفی شده بود و اکنون مشخص شده است که در تابستان ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

بازی The Messenger که پیش از این برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر شده بود، در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۹ (۲۸ اسفند ۱۳۹۷) برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده