// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تریلری از بسته Tale of a Timeless Tome بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom منتشر شد

در تریلر جدیدی از Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، جزئیاتی از بسته الحاقی Tale of a Timeless Tome نمایش داده می‌شود و با دشمنان کابوس مانند بازی آشنا خواهیم شد.

باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از بسته الحاقی Tale of a Timeless Tome برای بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom منتشر کرد. این DLC برای انتشار در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) در نظر شده است و این تریلر جزئیاتی را به نمایش می‌گذارد که در محتوای جدید بازی اضافه خواهند شد. تریلر را می‌توانید در پایین تماشا کنید.

Tale of a Timeless Tome شخصیتی جدید به Ni no Kuni II اضافه می‌کند که ظاهراً یک خرگوش مرموز کت و شلوارپوش است. براساس تریلر، «ایوان»، پروتاگونیست بازی و همراهانش در «یک مکان عجیب که خاطرات افراد قاطی پاطی می‌شوند»، با این شخصیت جدید آشنا خواهند شد. ویدیو تا حد زیادی حال و هوای زیبای آلیس در سرزمین عجایب را دارد تا این که وجهه تاریک‌ترش را نشان می‌دهد و کابوس‌ها را معرفی می‌کند؛ دشمنانی که قصد نابودی این دنیای شیرین را دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

برای مبارزه با این تهدید، ایوان به چند قابلیت جادویی جدید دست می‌یابد که از همراه جادوگرش آموخته است. تریلر همچنین نشان می‌دهد که او در مبارزه از موجوداتی شبیه به «پیکمن» کمک می‌گیرد، «متود» جدیدی از مبارزه که «اسپیریت کرفت» نامیده می‌شود و ایوان آن را از طریق «مارتا» خواهد آموخت. کابوس‌ها تنها تهدیدی نیستند که ایوان با آن‌ها مواجه می‌شود؛ این تریلر همچنین مکانی به نام «سولسیوم اسلاگ» را نمایش می‌دهد؛ جایی که شاه جوان و همراهانش باید از موج دشمنان چالش‌برانگیز عبور کنند.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و Tale of a Timeless Tome برای هر دو پلتفرم عرضه خواهد شد. Tale of a Timeless Tome دومین و آخرین قطعه از محتوایی است که در سیزن پس Ni no Kuni II قرار می‌گیرد. اولین بخش محتوا که The Lair of Lost Lord نام داشت در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد و همانند Tale of a Timeless Tome با معرفی دنیای جدیدی در Ni no Kuni II و ادامه داستان، آیتم‌های بیشتر و مکانسیم‌های جدیدی برای مبارزه به بازی اضافه می‌کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده