نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

نسخه اکران فیلم سمفونی نهم با نسخه جشنواره فجر متفاوت خواهد بود

تهیه کننده فیلم «سمفونی نهم» می‌گوید نسخه اکران این فیلم نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر تفاوت‌هایی خواهد داشت.

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» جدیدترین ساخته محمدرضا هنرمند محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، زینب تقوایی، درباره اکران این فیلم ایرانی صحبت کرده است. وی با اشاره به اکران نسخه تازه‌ای از فیلم «سمفونی نهم» به شرح زیر سخن گفت:

محمدرضا هنرمند این روز‌ها در حال آماده کردن نسخه جدیدی از فیلم است که با نسخه‌ جشنواره تفاوت فراوانی خواهد داشت.

تقوایی در ادامه‌ی صحبت‌هایش اضافه کرد:

محمد رضا هنرمند این روز‌ها در حال آماده کردن نسخه جدیدی از فیلم است که به لحاظ زمان و شکل و ساختار با نسخه‌ای که در جشنواره نمایش داده شد تفاوت فراوانی خواهد داشت و قطعا به فضای بهتر و جذاب‌تری می‌رسد.

این تهیه کننده درباره حذف و اضافه‌ی سکانس‌های فیلم گفت:

یک سری سکانس‌هایی که از قبل داشتیم اضافه و برخی از سکانس‌های موجود در آن حذف خواهد شد؛ البته از ابتدا قصد داشتیم چنین اتفاقی رخ دهد.

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» با بازی بازیگرانی مانند حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن جلوی دوربین رفته است. خلاصه داستان این فیلم سینمایی به شرح «شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟» آمده است. محمدرضا هنرمند، کارگردان «سمفونی نهم» پیش از این فیلم‌هایی مانند «مرد عوضی»، «مومیایی ۳»، «دزد عروسک‌ها» و سریال «آشپزباشی» را ساخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده