نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

کوبی اسمالدرز و تاران کیلام به بازیگران سریال Arrested Development پیوستند

اخیرا اعلام شده که تاران کیلام و کوبی اسمالدرز به جمع بازیگران سریال پرورش شکست‌خورده (Arrested Development) پیوستند و قرار است در نیمه دوم فصل پنجم آن حضور داشته باشند.

عوامل سازنده‌ی سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) مدام دوست دارند که اتفاقات جدیدی را در پروژه‌ی خود به وجود بیاورند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری اینترتینمنت ویکلی در گزارش جدید خود عنوان کرده که تاران کیلام، بازیگر سریال Single Parents و کوبی اسمالدرز، بازیگر محبوب سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) اخیرا به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی پیوسته‌اند. آنها به ترتیب قرار است نقش جوانی‌های شخصیت جورج بلوث سنیور و لوسیل را ایفا کنند.

در گذشته و در فصل چهارم این مجموعه، نقش نسخه‌های جوان پدر و مادر خانواده‌ی بلوث، توسط ست روگن، بازیگر فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) و کریستن ویگ، بازیگر فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن 1984) ایفا شده بود. حال به دلایل نامعلومی آنها از پروژه تولید این مجموعه کنار گذاشته شدند و در نیمه‌ی دوم فصل پنجم سریال پرورش شکست‌خورده، قرار است کیلام و اسمالدرز ایفاگر این دو نقش باشند.

در طی ماجراهای مراسم Cinco de Quatro، اعضای خانواده‌ی بلوث با یک سوال بسیار بزرگ روبه‌رو شدند که هیچ کدام از آنها پاسخی برای این سوال نداشت؛ این سوال هم چیزی نبود جز اینکه لوسیل دوم کجاست؟ زمانی که این مجموعه تلویزیونی نسبتا اختصاصی شبکه نتفلیکس بازگردد، اعضای خانواده‌ی بلوث هم باری دیگر بازمی‌گردند و در نهایت جایزه‌ای را که فکر می‌کنند سزاوار آن هستند، دریافت می‌کنند؛ جایزه‌ای برای بهترین خانواده سال. در این مجموعه ما شاهد پرورشی هستیم که به لیندزی کمک می‌کند تا کمپین خود را آغاز کند و آن را جلو ببرد. اما در هر صورت، هر اتفاقی که رخ می‌دهد، در نهایت مایکل ظاهر می‌شود و این خانواده را نجات می‌دهد؛ البته احتمالا.

Arrested Development

سریال پرورش شکست‌خورده حول محور شخصیت مایکل بلوث (با بازی جیسون بیتمن) و همچنین خانواده‌ی عجیب و غریب او می‌چرخد؛ خانواده‌ای که شامل پسر او یعنی جورج مایکل (با بازی مایکل سرا)، پدر او یعنی جورج بلوث سنیور (با بازی جفری تامبر)، مادر او یعنی لوسیل (با بازی جسیکا والتر)، برادرهای او به نام جورج اسکار بلوث دوم (با بازی ویل ارنت) و باستر بلوث (با بازی تونی هیل)، خواهر او به نام لیندزی فانک (با بازی پورشا دی راسی)، همسر لیندزی به نام توبایاس (با بازی دیوید کراس) و دختر آنها به نام میبی (با بازی عالیه شوکت) می‌شود.

در تیم تولید سریال پرورش شکست‌خورده، میچل هورویتز، برایان گریزر، ران هاوارد، جیم ولی و ریچی روزن استاک نقش تهیه کنندگان اجرایی را برعهده دارند. تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی برعهده کمپانی Imagine TV و همچنین کمپانی 20th Century Fox Television است که برای شبکه نت فلکیس تولید می‌شود. این مجموعه تلویزیونی تا به امروز جایزه‌های زیادی دریافت کرده که از جمله‌ی آنها می‌توان به مراسم امی، بنیاد فیلم آمریکا، گلدن گلوب، انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، جایزه انجمن بازیگران فیلم، انجمن نویسندگان و انجمن منتقدان تلویزیونی اشاره کرد. شبکه Netflix اعلام کرد که نیمه دوم فصل پنجم این سریال کمدی سیتکام قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) از این سرویس استریم محبوب منتشر شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده