// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Funky Restaurant؛ ساخت رستوران رویایی

در بازی Funky Restaurant شما وظیفه دارید که غذاها را نشانه‌گیری کرده و به سینی‌ها پرتاب کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Funky Restaurant در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما در واقع کار سختی برای حرفه‌ای شدن دارید و باید بارها و بارها تلاش کنید. این بازی اندروید شما را وارد چالشی می‌کند که هدف شما به‌دست آوردن رستوران‌های مختلف است و در این راه با آشپزهای زیادی روبرو خواهید شد. نشانه گیری و پرتاب تنها کاری است که شما انجام می‌دهید و جوایز متعددی در انتظار شما است.

بازی آیفون Funky Restaurant از همان ابتدا شروع ساده‌ای دارد و شاید دل‌تان را بزند. در ابتدا آشپزی را مشاهده می‌کنید که در پشت جایگاه ایستاده است و به سینی‌هایی که منتظر سرویس خود هستند غذا پرتاب می‌کند. با وجود چنین محیطی شما باید غذاها را مانند بازی پرندگان خشمگین بکشید و با یک نشانه گیری دقیق آن‌ها را پرتاب کنید. جایگاهی که روی سینی در نظر گرفته شده است بسیار کوچک است و با یک تکان کوچک در خانه‌های مختلف می‌افتد. این موضوع بسیار مهم است و در مراحل بالاتر خواهد دید که کار شما را بسیار سخت می‌کند. به خاطر همین است که شاید در ابتدا احساس کنید که کار ساده‌ای در پیش دارید، اما در واقع این‌طور نیست. هدف شما این است که آشپزهای زیادی را داشته باشید و رستوران خود را رفته رفته بزرگ‌تر کنید.

شما در ابتدا تنها یک غرفه غذایی دارید و این روند تا تبدیل رستوران به یک امپراتوری بزرگ پیش می‌رود. تنوع رستوران به قدری بالا است که بازیکن به اندازه کافی از انگیزه لازم برخوردار می‌شود تا آن‌ها را کسب کند. علاوه بر رستوران‌ها، این آشپزها هم هستند که با مهارت خاص خودشان در سرو غذاهای مختلف می‌توانند جذاب باشند. شما باید از سرو غذا درآمد کسب کنید و از آن‌ها برای ارتقا مهارت‌ها استفاده کنید. بازی از اچیومنت‌های باحال و بامزه برخوردار است و لحظات خنده‌دار بازی را چندین برابر می‌کند. به دلیل گیم‌پلی سختی که بازی دارد، می‌توانید مهارت خود را بالا ببرید و در لیدربرد جهانی پیشرفت کنید. وجود چنین المان‌های ساده‌ای، بازی Funky Restaurant را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌ های اندروید می‌کند. سیستم لول بندی باعث می‌شود که انگیزه در بازیکنان بیش‌تر شود و برای مدت زمان بیش‌تری نسبت به بالا بردن امتیازات خود تلاش کنند.

Funky Restaurant

شخصیت‌های جذابی در بازی Funky Restaurant دیده می‌شود که هر کدام ری‌اکشن جذابی دارند. سعی کنید که از بین آن‌ها آشپزهای ماهر را پیدا کنید و با ارتقا به بهترین نتیجه و امتیاز برسید. این روند می‌تواند به ساخت یک امپراطوری بزرگ سرعت ببخشد و شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر کنید. علاوه بر جهت گیری درست، شما باید سرعت پرتاب را هم تنظیم کنید و با یک پرتاب دقیق سینی دلخواه را نشانه بگیرید. باور کنید که این کار سختی است و با اینکه فضای بازی ساده به نظر می‌رسد، اما شاید به طرز غیرمنطقی این پرتاب‌ها دشوار عمل می‌کنند. گاهی غذاها به لبه برخورد می‌کنند و سریعا به مکان اشتباه سقوط می‌کنند. این روند معمولا در ابتدا دردسرساز نیست، اما در مراحل بالاتر که خانه‌های کمتری جهت امتیازگیری در اختیارتان قرار دارد، سخت و طاقت فرسا می‌شود.

گیم‌پلی بازی در ابتدا آسان به‌نظر می‌رسد، اما بخش‌های دشوار آن در مراحل بعدی آشکار می‌شوند

یکی دیگر از وظایف شما در بازی Funky Restaurant این است که حروف عبارت "FUNKY" را بدست آورید. این حروف در جایگاه‌های خاص سینی قرار دارند و تنها یک‌بار هم این شانس به شما داده می‌شود. با عدم موفقیت در پرتاب غذاها، شما می‌سوزید و باید آن مرحله را تکرار کنید. با هر پرتاب XP دریافت می‌کنید و سطح‌تان افزایش پیدا می‌کند. در مورد FUNKY‌ها هم با دریافت اولین حرف یک تایمر زمانی فعال می‌شود و شما باید تا غیرفعال شدن تک تک حروف، حروف بعدی را کسب کنید و با کامل کردن آن یک اچیومنت باحال کسب کنید. اچیومنت‌ها تنوع خوبی دارند و جایزه‌های جذابی برای کسب رستوران‌های بعدی به شما می‌دهند.

Funky Restaurant

سینی‌هایی که در بازی Funky Restaurant مشاهده می‌کنید در واقع گارسون‌هایی هستند که قصد دارند سریعا غذاها را به مشتری‌ها برسانند. رفته رفته این پرتاب‌ها سرعت بیش‌تری می‌یابند و شما باید با موزیک آن‌ها را به‌صورت دقیق پرتاب کنید. در ابتدا به خاطر سخت بودن پرتاب‌ها شاید از بازی زده شوید، اما باید کمی صبر کنید تا مهارت پیدا کنید و پرتاب‌های خود را در جایگاه‌های دلخواه قرار دهید. با نگاهی به سکه‌های خود متوجه می‌شوید که لول‌های آینده برای‌تان سود بیش‌تری دارد و می‌توانید اچیومنت‌های‌ بیش‌تری را فعال کنید.

بازی Funky Restaurant نشان می‌دهد که با ریتم‌ ساده‌اش می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم کند. این اثر گیم‌پلی بازی پرندگان خشمگین را به ساده‌ترین شکل ممکن به کار برده است و علاقه مندان به آشپزی را از دیدگاه تازه‌ای به بازی علاقه می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Funky Restaurant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده