// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر روز عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

تریلر روز عرضه بازی بسیار مورد انتظار Sekiro: Shadows Die Twice از استودیو فرام سافتور (FromSoftware) و هیدتاکا میازاکی منتشر شد.

کمپانی اکتیویژن تریلر روز عرضه‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice از استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده‌ی بازی‌هایی نظیر Dark Souls و Armored Core، را منتشر کرد. در این تریلر شخصیت اول این بازی را که یک شینوبی است در محیط‌ها و نبردهای مختلف می‌بینید. همچنین شما می‌توانید سیستم زنده و احیا شدن کاراکتر را به صورت سینمایی مشاهده کنید. 

پیش از این تریلر، ویدیوهای کوتاهی از طریق صفحه توییتر بازی Sekiro: Shadows Die Twice به اشتراک گذاشته شد که در آن‌ها تعدادی از باس‌های این بازی معرفی شدند. پس از مشاهده‌ی باس‌های The Chained Ogre ،Lady Butterfly و Gyoubu Masataka Oniwa تقریبا می‌توانید یک نمای کلی از سبک باس فایت‌های بازی به دست بیاورید. همچنین بازی Sekiro: Shadows Die Twice دارای باس‌های فرعی نیز هست؛ عنصری که در سری بازی‌های Dark Souls نیز به چشم می‌خورد.

البته بازی Sekiro: Shadows Die Twice بسیار با سری بازی دارک سولز متفاوت خواهد بود؛ برای مثال شما می‌توانید در حین بازی کردن بازی را متوقف کنید. همچنین شخصیت ما می‌تواند به وسیله‌ی قلاب‌هایی در محیط حرکت کند. یک ویژگی جالب در این بازی این است که شما می‌توانید پس از مرگ در بازی زنده شوید و همان جا دوباره به سراغ دشمن بروید؛ یعنی زمانی که کشته شوید، اگر منابع موجود را در اختیار داشته باشید می‌توانید تا یک زمان مشخص شده احیا شوید. از نظر سبک داستان گویی نیز این بازی با دیگر آثار استودیو فرام سافتور تفاوت‌های زیادی دارد. هیدتاکا میازاکی، کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice، روی داستان این بازی کار کرده اما به طور مستقیم آن را ننوشته است و در نتیجه، برخلاف آثار قبلی او یعنی سری سولز و بلادبورن، روایت داستانی خطی‌ و سرراست‌تری را شاهد خواهیم بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده