نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

باران کوثری برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره دوبلین شد

باران کوثری، بازیگر سینمای ایران برای بازی در فیلم سینمایی «عرق سرد» جایزه ویژه هیئت داوران از زیرمجموعه منتقدان جشنواره فیلم دوبلین را دریافت کرد.

باران کوثری یکی از بازیگران نام‌آشنای سینمای ایران است. این بازیگر که مدتی پیش فیلم عرق سرد را روی پرده داشت، به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، برای بازی در این فیلم ایرانی جایزه ویژه داوران از زیر مجموعه منتقدان جشنواره فیلم دوبلین (Jury prize of critics circle awards of Dublin film festival) را دریافت کرده است. جشنواره فیلم دوبلین از جشنواره‌های بین‌المللی معتبرِ کشور ایرلند به شمار می‌رود.

باران کوثری

فیلم سینمایی «عرق سرد»، ساخته‌ی سهیل بیرقی پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری مانند توکیو، پالم اسپرینگز و استکهلم روی پرده رفته است. این فیلم سینمایی همچنین در کشورهای ایران و فرانسه اکران شده است. پخش بین‌المللی این فیلم برعهده شرکت نوری پیکچرز است. شما می‌توانید نقد فیلم سینمایی «عرق سرد» را در زومجی مطالعه کنید. باران کوثری، بازیگر «عرق سرد» و برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم دوبلین سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «لانتوری»، «عصبانی نیستم!» و «جاندار» دارد.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «عرق سرد» شده‌اید؟ نظر خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده