// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ برگزاری نمایشگاه PAX Australia 2019 اعلام شد

براساس اعلام برگزار‌کنندگان رویداد PAX Australia تازه‌ترین دوره از این مراسم در روز‌های ابتدایی ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

مجموعه رویداد‌های PAX که در کشور‌های آمریکا و استرالیا برگزار می‌شوند، برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی اهمیت بسیاری دارند. این مراسم در سال ۲۰۰۴ آغاز به کار کرد و در سال‌های بعد در مناطق دیگری از جمله استرالیا برگزار شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، زمان برگزاری رویداد PAX Australia 2019 از سوی برگزار‌کنند‌گان اعلام شد.

با استناد به توییت منتشر شده در صفحه رسمی رویداد PAX Australia در شبکه اجتماعی توییتر، این مراسم در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۳ اکتبر (۱۹ تا ۲۱ مهر) در شهر ملبورن برگزار خواهد شد. جزئیات آن از جمله زمان آغاز فروش بلیط مراسم، پنل‌ها، سخنرانان و نوازندگان حاضر در رویداد اعلام نشده‌اند. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری، موارد گفته شده به خصوص سخنران کلیدی مراسم به اطلاع علاقه‌مندان برسند. در کنار اعلام زمان برگزاری، در توییت ذکر شده تصویری منتشر شده که در زیر قابل مشاهده است:

رویداد PAX Australia 2019

رویداد PAX Australia 2018 اولین دوره از این مراسم است که حاصل ادغام دو رویداد بزرگ استرالیا یعنی رویداد‌های EB Expo و PAX Aus محسوب می‌شود. همچنان مشخص نیست که آیا این روند در سال جاری نیز تکرار خواهد شد یا دچار تغییر و تحول خواهد می‌شود. در رویداد سال گذشته ریانا پرچت، نویسنده بازی‌های Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider نطق کلیدی را انجام داد و افراد شناخته‌شده‌ای همچون پیت هاینز و تیم ویلیتز در آن حاضر بودند.

رویداد PAX Australia تنها یکی از رویداد‌های ۶‌‌ گانه Pax است. مراسم Pax East در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۱ مارس ( ۸ تا ۱۱ فروردین) در شهر بوستون، ایالت ماساچوست برگزار خواهد شد. همچنین مدتی پیش شهر سان آنتونیو، ایالت تگزاس میزبان رویداد Pax South بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده