// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

کوجیما بازی Death Stranding را به سازندگان The Division 2 نشان داد

جولین جرایتی، از اعضای تیم سازنده The Division 2، به‌تازگی از استودیو کوجیما پروداکشنز بازدید کرده و کوجیما بازی Death Stranding را به‌نمایش گذاشته است.

قبل از این‌که هیدئو کوجیما مراحل ساخت بازی Death Stranding را آغاز کند، به‌نقاط مختلفی از جهان سفر کرد و حال، سایر توسعه‌دهنده‌ها و بازیسازان در حال سفر کردن به‌ ژاپن و ملاقات با هیدئو کوجیما هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، چند تن از اعضای تیم سازنده بازی The Division 2 از استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) دیدن کرده‌اند و در جریان ملاقات‌شان، کوجیما بازی Death Stranding را برای آن‌ها به‌نمایش گذاشته است.

جولین جرایتی در جریان توییت خود از ساخت دیویژن 2 و در انتها بازی دث استرندینگ سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

در جریان ساخت بازی The Division 2، کارهای بسیار زیادی را انجام دادیم و توسعه‌دهنده‌های بسیاری ما را حمایت کردند. از هیدئو کوجیما بسیار تشکر می‌کنم که ما را در استودیو عالی‌اش پذیرفت و بازی Death Stranding را نشان‌مان داد. به من اعتماد داشته باشید، این یک بازی بی‌حد و مرز و درگیر کننده خواهد بود.

این اولین بار نیست که شخصی از استودیو کوجیما پروداکشنز دیدن می‌کند و کوجیما، پشت درهای بسته بازی Death Stranding را برای آن‌ها به‌نمایش می‌گذارد. در ماه ژانویه هم طراح ارشد بازی Control از کوجیما پروداکشنز دیدن کرده بود و کوجیما بازی Death Stranding را به‌ او نشان داده بود. بازی Death Stranding هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است، اما کوجیما به‌تازگی در مورد مراحل ساخت بازی مصاحبه‌ای را انجام داده است. دث استرندینگ برای پلتفرم پلی استیشن 4 در دست ساخت است.

ملاقات تیم سازنده The Division 2 از کوجیما پروداکشنز


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده