// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

مرحله حذفی لیگ Overwatch از شبکه ABC به‌طور زنده پخش خواهد شد

رقابت‌های اولین استیج از دومین فصل لیگ Overwatch قرار است از طریق شبکه‌های ABC و Disney XD منتشر شود.

در حالی که فقط دو هفته تا پایان مسابقات استیج اول لیگ Overwatch باقی مانده است، زمان بازی‌های بخش حذفی اولین استیج مسابقات اعلام شد. طبق زمان‌بندی اعلام شده بازی‌های مرحله یک هشتم در تاریخ ۱ تا ۲ فروردین برگزار می‌شوند و بازی نیمه‌نهایی مسابقات سوم فروردین پیگیری خواهد شد. تیم‌های فینالیست در نهایت بایستی در روز چهارم فروردین با یکدیگر رقابت کنند.

هشت تیم از مجموع ۲۰ تیم حاضر در استیج اول به مرحله حذفی رویداد راه پیدا خواهند کرد. این در حالی است که دو تیم صدرنشین مناطق اقیانوس اطلس و آرام به عنوان تیم‌های سید ۱ و ۲ به مرحله حذفی دعوت می‌شوند و ۶ تیم دیگر با توجه به مقدار امتیازی که در مرحله اول کسب کرده‌اند جواز حضور در مرحله اصلی استیج اول را کسب می‌کنند. در حال حاضر تیم‌های حاضر در استیج اول در پنجمین هفته رقابت‌ها به سر می‌برند و تیم New York Excelsior تنها تیمی است که حضورش را در مرحله حذفی مسابقات قطعی کرده است. در سمت دیگر تیم Los Angeles Valiant نیز اولین تیمی است که هیچ شانسی برای راه یافتن به مرحله بعدی ندارد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات مانند فصل اول به صورت Best-of-seven برگزار می‌شوند و مراحل پیش از این دو بخش به صورت Best-of-five پیگیری خواهند شد. با شروع بازی‌های مرحله حذفی در هر بازی تیمی که سید بالاتری را دریافت کرده است اولین نقشه بازی را انتخاب می‌کند و بازنده هر بازی نقشه بعدی را انتخاب خواهد کرد.

مجموع جوایز بخش حذفی استیج اول ۵۰۰ هزار دلار است که تیم قهرمان مسابقات سهمی ۲۰۰ هزار دلاری دارد. برای تیم نایب قهرمان سهمی ۱۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده است و تیم‌هایی که در جایگاه سوم و چهارم قرار بگیرند جایزه‌ای ۵۰ هزار دلاری را دریافت می‌کنند.

در کنار افزایش مقدار جوایز فصل دوم لیگ بازی Overwatch، پوشش تصویری مسابقات نیز افزایش چشم‌گیری یافته است. شبکه ABC قرار است بازی All-Stars، بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال مسابقات را در روزهای سوم و چهارم فروردین پخش کند. بازی All-Stars قرار است بعد از اتمام مرحله حذفی مسابقات پیگیری شود. در حال حاضر شبکه Disney XD هفته‌ای سه بازی را به صورت زنده پوشش می‌دهد و ESPN نیز تمامی بازی‌های فصل دوم لیگ را با اپلیکیشن خود پخش می‌کند. در کنار موارد قبلی پلتفرم‌های استریمینگ Overwatchleague.com، توییچ و MLG نیز به پخش بازی‌ها به صورت زنده می‌پردازند.


منبع dotesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده