// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

بازی ورزشی Cricket 19 معرفی شد

استودیو استرالیایی Big Ant رسما از بازی Cricket 19 رونمایی کرد. این بازی قرار است با همکاری فدراسیون کریکت انگلستان و ولز ساخته شود.

بازی Cricket 19 شامل اغلب تیم‌های مردان و زنان دنیای کریکت خواهد بود که همین امر می‌تواند تجربه این اثر را برای دوست‌داران ورزش کریکت لذت‌بخش‌تر کند. استودیو Big Ant وعده داده در گیم‌پلی بازی شاهد «پیشرفتی عمیق» باشیم و Cricket 19 قرار است یک بازی «واقع‌بینانه» باشد و بازیکنان می‌توانند در شرایط مختلف استراتژی‌های متفاوتی را پیاده کنند.

بخشی تحت عنوان «سناریو» در این بازی وجود دارد که در آن می‌توانید به تجربه لحظات خاطره‌انگیز و تاریخی کریکت بپردازید. در قسمت «Career» هم قرار است با یک دنیای پویا و زنده مواجه شویم تا آنجا که سرتیتر اخبار و مطالب مطبوعات موجود در بازی بر روی وضعیت و سرنوشت حرفه‌ای شما تاثیر گذار خواهند بود.

Cricket 19 برای نینتندو سویچ هم منتشر خواهد شد و راس سایمونز، مدیر عامل استودیو بیگ انت در این باره این چنین گفته است:

ما جامعه بسیار فعال و پرشوری داریم، بسیاری از بازیکنان هزاران ساعت به تجربه نسخه‌های پیشین سری Cricket مشغول بوده‌اند و Cricket 19 بر اساس تجربه و بازخوردهای آن‌ها ساخته شده است.

سایمونز در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که نسخه جدید کریکت قادر است اغلب دوست‌داران این ورزش را راضی کند؛ هم بازیکنان حرفه‌ای و هم افرادی که قصد دارند تنها برای سرگرمی و به همراه دوستانشان پای Cricket 19 بنشینند. 

بازی Cricket 19 / کریکت 19

استودیو Maximum Games قرار است در ساخت قسمتی از بازی با Big Ant همکاری داشته باشد، مدیر این استودیو انگلیسی در مورد جزئیات و کیفیت Cricket 19 اعلام کرده، این بازی دقیق‌ترین شبیه‌ساز کریکت است و چنین جزئیاتی پیش از این دیده نشده است.

بازی Cricket 19 تا چندی دیگر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، اما نسخه پی سی این ساخته بیگ انت با اندکی تاخیر و در اردیبهشت/خرداد ماه از طریق شبکه استیم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده