// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل CarX Drift Racing 2؛ مسابقات دریفت

CarX Drift Racing 2 نسخه‌ی دوم یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های ریسینگ و دریفت پلتفرم موبایل است که با به‌روزرسانی‌هایی در زمینه‌های مختلف منتشر  شده است. با معرفی این بازی هیجان انگیز در زومجی همراه باشید.

بازی‌های شبیه‌ساز بخش مهم و پرطرفداری از دنیای گیم به حساب می‌آیند و سالانه شاهد عرضه بازی‌های زیادی هستیم که تلاش می‌کنند تا ورزش‌ها یا مسابقات هیجان انگیزی را برای بازیکنان شبیه سازی کنند. البته در این میان شاهد عرضه بازی‌های شبیه‌ساز عجیبی مانند Goat Simulator هم بوده‌ایم که تجربه‌های متفاوتی محسوب می‌شوند. اما در این مقاله به سراغ معرفی یک بازی اندروید و آیفون رفته‌ایم که یکی از خوش گرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ به شمار می‌رود و یک شبیه‌ساز درجه یک برای علاقه‌مندان به مسابقات اتومبیل رانی و دریفت زدن است. ما در زومجی به طور مرتب به معرفی بهترین بازی های اندروید می‌پردازیم که CarX Drift Racing 2 یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که اخیرا برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی آیفون و اندروید که ساخته استودیو‌ی CarX Technologies است، به طور رایگان و با حجمی حدود ۱.۴ گیگابایت از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و شاهد حضور بسته‌های مختلف خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی هستیم.

CarX Drift Racing 2

از آنجایی که بازی CarX Drift Racing 2 چندمین تجربه‌ی استویوی سازنده در سبک ریسینگ و دریفت است، گیم‌پلی این اثر در سطح بسیار بالایی دارد و کاملا روان و بالغ است. در این بازی به خوبی تمام جزئیات برای شبیه‌سازی رانندگی و هدایت یک اتومبیل و دریفت زدن رعایت شده است که این مسئله باعث شده است تا بازیکنان از تجربه‌ی خود لذت ببرند. علاوه بر این موضوع، در بخش کنترل‌های بازی انتخاب‌های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار داده شده است تا هر بازیکن بتواند با تصمیم و انتخاب خود به راحتی بازی را تجربه کند.

CarX Drift Racing 2 یک از خوش گرافیک‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل است و تجربه‌ی بصری آن واقعا منحصربه‌فرد و زیبا است

بازی CarX Drift Racing 2 با وجود داشتن گیم‌پلی عالی و هیجان انگیز و کنترل‌های روان و راحت، از حالت‌های مختلف بازی نیز بهره می‌برد که تجربه‌ی بازی را بسیار متنوع و جذاب می‌کند. در بازی علاوه بر حالت تک نفره، بخش چند نفره وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی رقابت با دیگر بازیکنان در سایر نقاط جهان بپردازند. در بخش Single Player بازی، بازیکنان می‌توانند با بیش از ۳۰ اتومبیل مسابقه‌ای و اسپورت به مسابقه بپردازند. همچنین در حالت تک نفره شاهد حضور بخشی به نام Ghost Mode هستیم که بازیکنان می‌توانند در این بخش به راحتی به تمرین و قلق گیری برای انجام دریفت‌های زیبا مشغول شوند تا بتوانند در بخش‌های آنلاین و چند نفره به قهرمانی یا امتیاز‌های بالا دست پیدا کنند.

CarX Drift Racing 2

یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی CarX Drift Racing 2، قابلیت جذاب شخصی سازی اتومبیل تحت کنترل بازیکنان است که در این بخش تمامی بخش‌های اتومبیل مانند آینه و کیت‌های بدنه قابل شخصی‌ سازی هستند. البته شخصی سازی و Tuning اتومبیل فقط به آیتم‌های ظاهری محدود نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند ترمز‌ها، کمک فنر‌ها و حتی میزان فشار باد تایر‌ها را تنظیم کنند. بخش جذاب این مسئله آنجا است که فیزیک و مکانیسم‌های بازی به قدری دقیق هستند که تمامی این تغییرات در گیم‌پلی اثر خاص خود را خواهند داشت.

CarX Drift Racing 2

اما شاید بهترین بخش بازی CarX Drift Racing 2، گرافیک سطح بالا و زیبای آن باشد که توانسته طرفداران بسیار زیادی را برای سری بازی Carx Racing دست و پا کند. دو نسخه‌ی قبلی این سری در زمان عرضه‌ی خود بازی‌های خوش ساخت و با گرافیک خوبی محسوب می‌شدند اما سازندگان در CarX Drift Racing 2 پا را فراتر نهاده‌ و یکی از واقعی‌ترین و زیبا‌ترین تجربه‌های مسابقات اتومبیل رانی را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند. در بخش صداگذاری نیز سازندگان به خوبی به جزئیات توجه کرده‌اند و در صورتی که بازیکنان موفق به انجام یک دریفت زیبا و جذاب شوند، صدای دلپذیر جیغ لاستیک‌‌ها به گوش خواهد رسید.

CarX Drift Racing 2 یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل رانی و مسابقات دریفت است که هم از لحاظ گیم‌پلی و فیزیک و هم از لحاظ تجربه‌ی بصری یک اثر واقع‌گرایانه و خوش ساخت به حساب می‌آید. اگر از علاقه‌مندان به مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی هستید و تمایل دارید در بخش دریفت زدن مهارت خود را به چالش بکشید، CarX Drift Racing 2 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی به شمار می‌رود.

دانلود بازی CarX Drift Racing 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده