نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

تجربه متفاوت بازی‌های کامپیوتری با محصولات گیمینگ لاجیتک

گرایش به استفاده از دستگاه‌های کمتر و چندمنظوره باعث شده که بخش قابل‌توجهی از گیمرها تمایل داشته باشند بازی‌های مورد علاقه خود را روی کامپیوتر شخصی بازی کنند.

 شرکت اسپیرو که از سال‌های گذشته در حوزه واردات و پخش محصولات کامپیوتری فعالیت داشته است، در اواخر سال ۲۰۱۶ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند لاجتیک در ایران شد. یکی از برندهای زیرمجموعه لاجیتک که اسپیرو محصولات آن را به بازار ایران عرضه کرده برند تولید محصولات گیمینگ لاجیتک با نام لاجیتک جی است. لاجیتک جی یا Logitech G یک نام تجاری بین‌المللی و از شرکت‌های پیش‌گام در زمینه تجهیزات بازی‌های رایانه‌ای است و به‌صورت انحصاری در حوزه تجهیزات گیمینگ فعالیت دارد. بسیاری از تورنمنت‌های مهم بازی در جهان به پشتیابی لاجیتک جی برگزار می‌شود. لاجیتک‌ جی تولیدکننده محصولاتی از قبیل دسته بازی، فرمان بازی، هدفون بازی، کیبورد و ماوس‌های حرفه‌ای بازی است. محصولات این برند از سال گذشته توسط اسپیرو، نماینده رسمی شرکت لاجیتک به‌طور رسمی در بازار ایران عرضه شد.

لاجیتک | Logitech

فرق محصولات گیمینگ با لوزام جانبی معمولی چیست؟

تجهیزات گیمینگ باعث ارتقا تجربه کاربری گیمرها حین بازی‌های کامپیوتری می‌شود و این مهم محبوبیت لوازم جانبی گیمینگ را افزایش داده است. محصولات گیمینگ در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و برندهای معتبر به‌صورت مداوم محصولات جدیدی برای پی سی گیمرها عرضه می‌کنند. برای مثال می‌توان به ماوس‌های گیمینگ اشاره کرد. ماوس گیمینگ یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی مخصوص بازی، است. ماوس گیمینگ دقت بیشتری نسبت به ماوس‌های معمولی دارد و معمولاً دکمه‌های بیشتری دارد که می‌تواند به افزایش سرعت واکنش گیمر به اتفاقات بازی کمک کند. به‌طور کلی ماوس‌های گیمینگ طوری طراحی شده‌اند که کاربر در حین استفاده کمتر اذیت شود و احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

لاجیتک | Logitech

اسپیرو و عرضه بهترین ماوس‌های گیمینگ لاجیتک در ایران

ماوس لاجیتک جی G402 از بهترین ماوس‌های گیمینگ لاجیتک است که با گارانتی 24 ماهه اسپیرو در بازار ایران عرضه شده است. این ماوس 8 دکمه دارد که امکان تنظیم این دکمه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که باعث می‌شود کاربر بتواند در متناسب با نوع بازی چند عمل را با ماوس و بدون استفاده از کیبورد انجام دهد. اتصال پایدار با سرعت ۱ میلی‌ثانیه در این ماوس این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان بدهید. ماوس لاجیتک جی G402 با داشتن تکنولوژی حسگر پیشرفته برای بازی فوق‌العاده سریع Hyperion Fury و ترکیبی حسگر نوری با فناوری Logitech Delta Zero و حسگر هیبریدی منحصر‌به‌فرد Fusion Engine برای فعال کردن سرعت ردیابی با دقت فوق‌العاده ۵۰۰ IPS یک محصول شگفت انگیز با دقت بسیار بالاست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده