نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی موبایل Octopath Traveler: Champions of the Continent معرفی شد

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent پیش‌درآمدی بر نسخه اصلی خواهد بود که سال گذشته برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی Octopath Traveler سال گذشته به عنوان یک نقش‌آفرینی انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد و با کیفیت بالایی که داشت، توانست نظرات را به خود جلب کند. به تازگی استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) خبر از ساخت بازی موبایل این اثر زیبا داده است.

پیش از این صحبت‌هایی در مورد ساخته شدن نسخه دوم Octopath Traveler هم منتشر شده بود، ولی طراحی این بازی به گفته سازندگان آن زمانی طولانی را می‌طلبد و در طول مدتی که نسخه جدید در حال آماده‌سازی برای کنسول است، طرفداران می‌توانند از بازی موبایل لذت ببرند.

این بازی اندروید و iOS که به عنوان یک پیش‌درآمد بر داستان اصلی ساخته می‌شود، Octopath Traveler: Champions of the Continent نام دارد و یک اثر نقش‌آفرینی تک‌نفره و Free to Play خواهد بود که ماجراهای آن در دنیای Osterra، چند سال پیش از نسخه سوییچ رخ می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی دارای سبک طراحی جذابی به شکل دو بعدی است و بازیکن می‌تواند مأموریت‌ها را با هشت شخصیت در قالب مبارزات نوبتی پیش ببرد؛ مبارزاتی که استفاده مناسب از فرمان‌ها در آن‌ها نقش مهمی خواهد داشت و دستوراتی چون «شنیدن» و «دزدیدن» هم وجود خواهند داشت. شخصیت اصلی بازی یک فرد برگزیده (Chosen One) است و در طرف مقابل هم شیطان بزرگی را داریم که با قدرت بالای خود خطرات زیادی را برای شخصیت‌های بازی به وجود می‌آورد.

در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای Octopath Traveler: Champions of the Continent اعلام نشده است و تنها می‌دانیم این بازی iOS و اندروید امسال برای کاربران ژاپنی عرضه خواهد شد و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت اسکوئر انیکس، برای تجربه دموی بازی اقدام به ثبت نام کنند. البته با توجه به موفقیت‌های بازی اصلی در نقاط مختلف دنیا و فروش ۱.۵ میلیون نسخه‌ای آن، می‌توانیم منتظر انتشار این بازی موبایل برای کاربران غربی هم باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده