نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلرهای جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled کاراکترهای آن را نشان می‌دهد

کمپانی اکتیویژن از طریق توییتر تریلرهای جدیدی را از بازی مسابقه‌ای Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرد که کاراکترهای «ریپر رو» و «پولار» را نشان می‌دهد.

اگر مشتاق به تماشای قسمت‌های بیشتری از بازی مسابقه‌ای عجیب‌وغریب Crash Team Racing Nitro-Fueled هستید، باید بگوییم که به جای درستی آمده‌اید. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اکتیویژن از طریق توییتر تریلرهای جدیدی را از این بازی مورد انتظار منتشر کرده است که دو کاراکتری که با ظاهری بازسازی‌شده در بازی حضور پیدا می‌کنند، به‌نمایش در می‌آورد. این کاراکترها «ریپر رو» و «پولار» هستند که در ادامه می‌توانید به صورت جداگانه به تماشای تریلرهای هر یک از آن‌ها بپردازید.

تریلر کاراکتر «ریپر رو» | دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر کاراکتر «پولار» | دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در واقع نسخه بازسازی بازی کلاسیک Crash Team Racing است که در سال ۱۹۹۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن منتشر شد. این بار مخاطبان بیشتری می‌توانند به تجربه این بازی دیوانه‌کننده بپردازند؛ چرا که این نسخه در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

پس از سیل عظیمی از شایعات، کمپانی اکتیویژن نهایتا در جریان رویداد The Game Awards 2018 از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled رونمایی کرد و باری دیگر طرفداران این مجموعه دوست‌داشتنی را به وجد آورد. این بازی مطمئنا به واسطه محیط‌های سراسر رنگارنگ و طراحی‌های بی‌نظیرش عالی به نظر می‌رسد و نسخه بازسازی اثر حتی بهتر از آن چیزی است که طرفداران از آن به یاد دارند، برای‌شان به ارمغان می‌آورد.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱ ژوئن) منتشر خواهد شد و خاطرات طرفداران را باری دیگر زنده خواهد کرد. شما می‌توانید سایر تریلرها و اخبار مربوط به این بازی را در «صفحه اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده