نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

اندی سرکیس و توماس برودی سنگستر به فیلم Mouse Guard ملحق شدند

کمپانی فاکس قرن بیستم از استخدام اندی سرکیس و توماس برودی سنگستر برای نقش آفرینی در فیلم Mouse Guard خبر داد.

مرداد سال ۱۳۹۵ بود که کمپانی فاکس قرن بیستم از ساخت یک اقتباس لایو اکشن براساس کمیک «نگهبان موش‌ها» (Mouse Guard) خبر داد و از آن زمان خبرهای زیادی در رابطه با این پروژه منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این فیلم که قرار است نقش اصلی آن را بر عهده داشته باشند، معرفی شده‌اند. اندی سرکیس و توماس برودی سنگستر دو بازیگری هستند که برای بازی در فیلم Mouse Guard با فاکس قرن بیستم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده وس بال، کارگردان سه گانه فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) باشد که برودی سنگستر پیش از این در این سه فیلم با بل همکاری کرده بود. فیلم Mouse Guard براساس کمیک‌های گرافیکی به همین نام اثر دیوید پترسون در دست ساخت است.

توماس برودی سنگستر

کامیک Mouse Guard داستان انجمن برادری موش‌ها را که «نگهبان موش‌ها» نام دارد، روایت می‌کند که عهد کرده‌اند در زمانی که لازم باشد به کمک و یاری دیگر موش‌ها بشتابند. تامین امنیت موش‌ها در مسیرها و حفاظت از آن‌ها در برابر شکارچیان از جمله وظایف اعضای این انجمن است. این کامیک برنده دو جایزه آیزنر (Eisner) نیز شده است. سرکیس قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم Mouse Guard را بازی کند که گارد آهنگری که میدنایت نام دارد، بر علیه او خواهند ایستاد. برودی سنگستر نیز نقش لیام را بر عهده دارد که او جدیدترین و جوان‌ترین عضو گارد است که دنبال اثبات شجاعتش است. فیلم Mouse Guard که هنوز تاریخ اکرانی ندارد، قرار است با همکاری کمپانی WETA به صورت موشن کپچر فیلمبرداری و تولید شود.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Mouse Guard از ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۸) آغاز شود و تمامی مراحل این فیلم به صورت موشن کپچر فیلمبرداری خواهد شد. بدون شک سرکیس استاد موشن کپچر است . همچنین باید بدانید که او نقش گالوم در فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و فیلم The Hobbit: An Unexpected Journey (هابیت: یک سفر غیرمنتظره)، نقش سزار در سه گانه فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) و نقش کینگ کونگ در فیلم King Kong را نیز بازی کرده بود. همچنین سرکیس وظیفه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) را نیز بر عهده داشته که در این فیلم نیز نقش بالو را بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده