نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

نسخه نمایش خانگی فیلم هزارپا بیش از سه ساعت زمان دارد

ابوالحسن داودی، کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا» در توضیح پخش دو قسمته‌ی این فیلم، می‌گوید «هزارپا» در شبکه نمایش خانگی به‌صورت نسخه‌ای کامل و سه ساعت و نیمه منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. همین موضوع، این فیلم را به یکی از فیلم‌های مورد انتظار مردم در شبکه نمایش خانگی تبدیل کرده است. این فیلم سینمایی  هفته گذشته توزیع شد، نکته اما نحوه توزیع «هزارپا» بود. بنابر اعلام سازندگان فیلم سینمایی «هزارپا» قرار است در دو قسمت منتشر شود و قسمت دوم آن در تاریخ ۲۲ اسفندماه توزیع خواهد شد. این موضوع باعث واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران شد، چرا که با چنین شرایطی، هر شخص باید برای تماشای یک فیلم سینمایی (هزارپا)، هزینه معمول برای دو فیلم سینمایی ایرانی در شبکه نمایش خانگی را پرداخت کند. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، ابوالحسن داودی، کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا» درباره نحوه توزیع این فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی توضیح داده است.

ابوالحسن داودی در ابتدا سخنان خود را به شرح زیر آغاز کرد:

فیلمی که می‌بینید نه یک سریال و نه یک مینی سریال بلکه یک فیلم سه ساعت و نیمه و نسخه کامل «هزار پا» است که در نمایش سینمایی به‌دلیل محدودیت‌هایی که ما داشتیم مجبور شدیم حدود یک ساعت و نیم از این فیلم را حذف و نسخه دو ساعته آن را در سینما‌ها اکران کنیم.

وی در ادامه افزود:

اگر قرار بود با کیفیت خوب تصویر تمام فیلم و پشت صحنه را ارائه دهیم طبعا در یک دی وی دی جا نمی‌گرفت. البته بهتر بود که نسخه کامل در یک پک دوتایی و همزمان در یک زمان عرضه می‌شد، اما مقررات نمایش خانگی یک فیلم سه ساعت و نیمه را ظاهرا به رسمیت نمی‌شناسد و مجوز مینی سریال به آن می‌دهد به هر حال من بایت این مسئله از جانب همه از همه بینندگان عزیز پوزش می‌خواهم.

فیلم هزارپا

البته، اداره کل نمایش خانگی سازمان سینمایی در واکنش به سخنان ابوالحسن داودی توضیحاتی را به شرح زیر ارائه داد:

انتشار ۲۰۰ دقیقه ای فیلم سینمایی هزار پا در دو نسخه dvd به درخواست و اصرار مؤسسه تصویری سوره وابسته به حوزه هنری بوده است.

فیلم سیمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی یک فیلم کمدی ایرانی است که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و مهران احمدی را به‌عنوان بازیگر دارد. این فیلم سینمایی در جریان اکران در سینمای ایران، بسیاری از رکوردهای مربوط‌به فروش را جابه‌جا کرد و یادآوری می‌شود که به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

شماکاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را درباره توضیحات ابولحسن داودی و اداره نمایش خانگی به ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده