نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

Divinity Original Sin 2 محتویات رایگان جدیدی در سال 2019 دریافت می‌ کند

سازندگان بازی Divinity Original Sin 2 اعلام کردند که قرار است در سال ۲۰۱۹، محتویات رایگان مختلفی را برای این بازی منتشر کنند.

Divinity Original Sin 2 یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۱۷ بود که توانست نمره‌های بسیار بالایی هم کسب کنند. با اینکه استودیو لارین، سازنده این اثر، چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد کار روی پروژه بعدی خودش را آغاز کند، اما به‌نظر می‌رسد که پشتیبانی آن‌ها از Divinity Original Sin 2 هم کماکان ادامه خواهد داشت. 

در جدید‌ترین اخبار بازی، لارین اخیرا یک محتوای رایگان را در قالب یک Gift Box در اختیار دارندگان این بازی نقش آفرینی قرار داده است که از طریق آن، می‌توانند به یک سری آیتم قابل استفاده در شخصی‌سازی کاراکترهایشان دسترسی پیدا کنند. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که قرار است در ادامه سال ۲۰۱۹، بازهم این Gift Box‌ها را در اختیار کاربران قرار دهند که البته هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با محتویات آن‌ها ارائه نشده است. طبق اعلام لارین، محتویات این جعبه‌ها با الهام از مواردی که سازندگان ماد برای این بازی طراحی کرده‌اند خلق شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها، ارائه گزینه‌های بیش‌تر برای شخصی‌سازی دقیق کاراکتر‌ها در بازی است. 

در صورتی که پیش‌تر بازی Divinity Original Sin 2 را خریداری کرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید اولین گیفت باکس رایگان آن را دریافت و با محتویاتش شخصیت خودتان را بیش از پیش شخصی‌سازی کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده