نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

استودیو Gearbox در PAX East 2019 معرفی‌های جدیدی خواهد داشت.

استودیو گیرباکس برنامه‌های زیادی برای PAX East 2019 دارد و شاید بتوانیم بالاخره شاهد معرفی بازی Borderlands 3 باشیم.

سرانجام لیست کمپانی‌های شرکت‌کننده در رویداد PAX East 2019 منتشر شد و می‌توان در آن نام‌های بزرگی چون سونی، مایکروسافت و یوبیسافت را مشاهده کرد. در این میان استودیو گیرباکس (Gearbox Software) هم برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده و قرار است شاهد برگزاری نشستی یک ساعته از طرف این کمپانی در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۹ (۸ فروردین ۱۳۹۸) باشیم که با عنوان Gearbox Main Theater Show ارائه خواهد شد.

چیزی که این نشست خبری را مهم‌تر می‌کند، بیانیه گیرباکس در مورد آن است که از عبارت‌هایی چون «معرفی‌های جدید» و «غافلگیری‌های بزرگ» می‌گوید:

شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که از پشت صحنه‌ اتفاقاتی که در کمپانی و استودیوی گیرباکس رخ می‌دهد آگاه شوید و جدیدترین اخبار و آپدیت‌ها را از زبان سازندگان بازی‌های Battleborn ،Brothers in Arms و Borderlands بشنوید.

ما در اینجا معرفی‌های کاملاً جدید، مضامین منحصربه‌فرد و غافلگیری‌های بزرگی خواهیم داشت که نباید آن‌ها را از دست بدهید.

مدت‌ها است بحث‌ها و شایعات زیادی در مورد بازی Borderlands 3 مطرح می‌شود، از جمله لیستی از بازی‌ها که حدود یک سال قبل از طریق فروشگاه وال‌مارت لو رفت و در بین آن‌ها نام بوردرلندز 3 نیز دیده می‌شد. در مجموع احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بازی بزرگ بعدی استودیو گیرباکس، بوردرلندز 3 باشد و تنها باید صبر کنیم و منتظر زمان مناسب برای معرفی رسمی آن باشیم؛ موضوعی که شاید فاصله زیادی هم از آن نداشته باشیم، چرا که کمپانی Take-Two Interactive مدتی قبل اعلام کرد دنباله‌ی یکی از بازی‌های بزرگ 2K Games برای سال مالی جدید کمپانی در نظر گرفته شده است و احتمال دارد این بازی همان بوردرلندز 3 باشد.

البته از الآن نمی‌توان با اطمینان در مورد معرفی بوردرلندز 3 در PAX East 2019 صحبت کرد و ممکن است در این رویداد بازی‌های دیگری معرفی شوند، از جمله ریمستر نسخه اول بوردرلندز که که شایعاتی هم در مورد آن وجود دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده