// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

آتش به اختیار، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

آتش به اختیار یک بازی اکشن است که به‌واسطه‌ی حالت بتل‌رویال و همچنین گیم‌ پلی سرگرم‌کننده‌اش، کاربران ایرانی را به‌خود جذب کند.

تنها ۱۰ روز به اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران باقی مانده و اکنون نوبت بازیکنان است تا با مراجعه به صفحه رای‌گیری بخش مردمی جشنواره هشتم، بازی‌های موردعلاقه خود در سه شاخه «بازی‌ مورد انتظار»، «بهترین بروزرسانی» و «بهترین بازی از نگاه مردم»‌ را انتخاب کنند. بازی آتش به اختیار، ساخته استودیوی تورنا یکی از آثاری است که در زیرشاخه «بهترین بازی مورد انتظار از نگاه مردم» نامزد دریافت جایزه شده است.

به‌گفته‌ی تیم سازنده بازی، آتش به‌ اختیار یک بازی اکشن با حال و هوای دزد و پلیس است که برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده است. این بازی دارای حالت‌های مختلفی نظیر بتل‌رویال است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی را کسب کنند. از طرفی آتش به اختیار را می‌توان اولین بازی بتل‌رویال ایرانی دانست و کاراکترهای بازی، هر کدام مهارت‌های متفاوتی دارند. به‌عبارتی استودیو تورنا سعی کرده است با الهام گرفتن از بازی‌هایی نظیر Rainbow Six Siege، کاراکترهایی را خلق کند که هر کدام مهارت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به‌خودشان را دارند. در انتها مشخص شده است که استودیو تورنا جدا از بازی آتش به اختیار، در حال ساخت یک بازی دیگر به‌نام صدای جنگ (Voice of War) است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی آتش به اختیار را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید میتوانید با ارسال عبارت IGF0022 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «آتش به اختیار» را به عنوان بازی مورد انتظار انتخاب کنید. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه رسمی این بازی نیز نگاهی بیندازید. در ادامه می‌توانید تصاویر بازی را مشاهده کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده