// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی به تغییرات فصل هشتم بازی Fortnite

فصل هشتم بازی Fortnite پنجشنبه ظهر در دسترس قرار گرفت و در این مطلب نگاهی به‌تغییرات این فصل خواهیم انداخت.

سه ماه دیگر گذشت و استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، فصل جدیدی از این بازی را در دسترس کاربران قرار داده است. پنجشنبه ظهر راس ساعت ۱۲:۳۰ فصل هفتم بازی فورتنایت تمام شد و بلافاصله با انتشار یک آپدیت ۴.۵ گیگابایتی فصل هشتم فورتنایت آغاز شد. فصل هشتم را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین و جالب‌ترین فصل‌های بازی دانست که همانند همیشه با تغییراتی در نقشه و محیط‌های بازی همراه است.

بگذارید در ابتدای کار به‌سراغ بتل‌پس بازی فورتنایت در فصل هشتم برویم. همانند هر فصل آیتم‌های جدیدی اضافه شده‌اند که شامل اسکین‌هایی با حال و هوای دزدان دریایی است. البته یک کاراکتر الف و همچنین یک کاراکتر با ظاهر کابوی‌ها هم به بازی اضافه شده است. در این فصل شاهد آیتم‌هایی هستیم که به‌نظر می‌رسد ظاهرشان تغییر خواهد کرد. از طرفی یک اسکین اپیک، اما با دو ظاهر مجزا هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. از دیگر محتویات جدید بتل‌پس بازی فورتنایت هم می‌توان به سگ چوبی (عروسکی) و گرافیتی‌های متحرک اشاره کرد. جدا از بتل‌پس جدید، رابط کاربری بازی هم تا حد زیادی تغییر کرده است. حال چالش‌های روزانه، چاش‌های هفتگی، بخش Discovery و همچنین قسمت پیشرفت اسکین‌های متغییر از یکدیگر جدا شده‌اند و شاهد دسته‌بندی‌های بهتر و جالب‌تری نسبت به‌گذشته هستیم.

تغییرات فصل هشتم فورتنایت

همچنین یک بخش دیگر هم به بازی اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند به اعضای پارتی خود برای دریافت چالش‌ها کمک کنند. البته نحوه‌ی کارکرد این سیستم هنوز به‌صورت کامل مشخص نشده است. حال به‌سراغ تغییرات داخل بازی می‌رسیم. اولین و اصلی‌ترین موردی که شاهد آن هستیم، تغییرات محیطی است. دو منطقه‌ی Lazy Links و Wailing Woods از بین رفته‌اند و شاهد اضافه شدن Lazy Lagoon و Sunny Steps هستیم. همچنین در کنار Sunny Steps یک کوه آتش‌فشان هم قرار دارد که بازیکنان می‌توانند داخل این کوه آتش‌فشان شده و از لوت‌های این قسمت استفاده کنند. منطقه‌ی Sunny Steps هم شبیه یک جزیره‌ی کوچک و یک کشتی دزدان دریایی است که ظاهر متفاوتی نسبت به مناطق بازی دارد. از دیگر تغییرات نقشه فورتنایت می‌توان به تغییر منطقه The Block به شمال غربی و اضافه شدن مجدد Riskey Reels اشاره کرد.

قبل از آغاز فصل هشتم فورتنایت گفته شده بود که با آغاز این فصل، هواپیماها از بازی حذف خواهند شد. از این رو مناطقی که دارای هواپیما هم بودند (Expedition) از بازی حذف شده‌اند. این مناطق جای خود را به کمپ‌های دزدان دریایی داده‌اند. در کنار تمامی موارد می‌توان به سیستم ساده‌تر علامت‌گذاری و پین کردن در داخل بازی اشاره کرد. حال بدون باز کردن نقشه بازی و از طریق جهت سمت چپ دی‌پد، می‌توانید منطقه‌ی مورد نظرتان را علامت‌گذاری کنید. همچنین با فشردن دو بار دکمه سمت چپ، محل دشمن را شناسایی خواهید کرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات فصل هشتم بازی Fortnite چیست؟ با کدام ویژگی و تغییرات این فصل ارتباط بیشتری ارتباط را برقرار کرده‌اید؟ در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی فصل هشتم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده