نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

اسپین آف فیلم Aquaman با نام فیلم The Trench در دست ساخت است

کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم The Trench است که اسپین آف فیلم Aquaman خواهد بود و مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند.

بدون شک صحنه حضور گروه شرور ترنچ (The Trench) در فیلم Aquaman (آکوامن) یکی از بهترین صحنه‌های آن بوده که در واقع ترنچ‌ها یکی از آخرین موانع و چالش‌های آکوامن برای رسیدن به نیزه سه سر طلایی بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت یک فیلم مستقل براساس این گروه از فیلم آکوامن است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برادران وارنر به‌‌تازگی نوآ گاردنر و آیدن فیتزجرالد را برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Trench استخدام کرده است. فیلم ترنچ قرار است یک اسپین آف ترسناک براساس فیلم Aquaman باشد که تمرکز آن روی جانوران و هیولاهایی است که پادشاه آتلانتیس با آن مواجه شده است. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که جزئیات زیادی از فیلمنامه و داستان فیلم The Trench در دسترس نیست، اما اتفاقات این فیلم در دوره پادشاهی جریان دارد و بدین ترتیب هیچ یک از بازیگران یا شخصیت‌های فیلم آکوامن قرار نیست در آن حضور داشته باشند.

The Trench in Aquaman

جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman و پیتر سفرن، تهیه کننده فیلم آکوامن، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Trench حضور خواهند داشت. ترنچ برای اولین بار در در سال ۲۰۱۱ و در مجموعه کمیک‌های The New 52 که ریبوت کمیک‌های دی سی (DC) بوده است، توسط جف جانز خلق و معرفی شدند. این موجودات در فیلم Aquaman بخشی از پادشاهی ساکنان دریا هستند که در پایین‌ترین قسمت‌های اقیانوس زندگی می‌کنند و طی سال‌ها تکامل یافته و به هیولاهایی بسیار خطرناک تبدیل شدند. فیلم Aquaman تا به امروز بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل نزدیک به ۳۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۸۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

فیلم آکوامن با عبور از فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) رسما به پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه فیلم‌های اقتباس شده از دنیای کمیک DC در سراسر جهان تبدیل شده است. همچنین دنباله فیلم Aquaman نیز در دست ساخت است که انتظار می‌رود جیمز وان برای کارگردانی فیلم Aquaman 2 (آکوامن ۲) نیز بازگردد. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Trench یا فیلم Aquaman 2 اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده