نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

اعضای خانواده سریال Locke & Key را ملاقات کنید

در تصویری جدید که داربی استنچفیلد در اکانت توییتر خود منتشر کرده است، شاهد اعضای خانوادهٔ سریال Locke & Key سرویس استریم نتفلیکس هستیم.

داربی استنچفیلد، بازیگر آمریکایی که بیشتر در مجموعه‌های تلویزیونی ایفای نقش می‌کند و بینندگان وی را با نقش‌آفرینی در آثاری چون How I Met Your Mother (آشنایی با مادر)، The Mentalist (روانکاو) و Monk (مانک) می‌شناسند، به‌تازگی در اکانت توییتر خود تصویری از اعضای خانوادهٔ سریال فانتزی و ترسناک Locke & Key (لوکی و کلید) را که برگرفته از داستان کمیکی معروف با همین عنوان از انتشارات IDW است، منتشر کرد؛ وی یکی از بازیگران اصلی سریال سرویس استریم نتفلیکس است.

تصویر منتشرشده توسط داربی استنچفیلد از اعضای خانوادهٔ مجموعهٔ تلویزیونی Locke & Key را در پایین مشاهده می‌کنید:

Locke & Key

در ابتدا قرار بود شبکه Hulu سریال فانتزی و ترسناک Locke & Key (لوکی و کلید) را که برگرفته از داستان کمیکی معروف با همین عنوان از انتشارات IDW است بسازد و روی آنتن ببرد، اما با انصراف این شبکه، سرویس استریم نتفلیکس برای ساخت و پخش سریال Locke & Key ابراز تمایل کرد. در این سریال بازیگرانی چون کانر جوزپ در نقش تیلور لوکی، امیلیا جونز در نقش کینزی لوکی، جکسون رابرت اسکات در نقش نینا لوکی، گریفین گلاک در نقش گیب، لیزل دی اولیویرا در نقش داج، پتریس جونز در نقش اسکات، توماس میچل بارنت در نقش سم لسر، استیون ویلیامز در نقش جو ریج‌وی، کوین آلوز در نقش ژاوی و آشا برامفیلد در نقش زادی، حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، مردیث اوریل (تهیه‌کنندهٔ سریال The Good Wife)، به‌عنوان شورانر، به کارلتون کیوز (تهیه‌کننده سریال Jack Ryan و Lost) ملحق شده است؛ این در حالی است که الی کولیت (تهیه‌کنندهٔ سریال Star Trek: Discovery) از این به بعد مدیریت اجرایی پروژه را بر عهده خواهد داشت. الی کولیت فیلمنامهٔ قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Locke & Key را با همراهی جو هیل‌استورم کینگ، فرزند استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت، بازنویسی کرده است. پیش از کناره‌گیری شبکه Hulu از ساخت سریال Locke & Key، فیلمنامهٔ ابتدایی قسمت آزمایشی این سریال توسط جو هیل‌استورم کینگ و کارلتون کیوز نوشته شده بود و همان تغییرات سبب تغییر کلی در فیلمنامه شد.

مجموعهٔ «لوکی و کلید»، مجموعه‌ای ترسناک، گوتیک و فانتزی است و روایتگر داستان چند خواهر و برادر است که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی اعطا می‌کند. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود بازمی‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. این گروه خانوادگی خیلی زود با اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌دست آوردن کلید جادویی است.

رمان گرافیکی «لوکی و کلید»، با بازخورد بسیار خوبی در میان منتقدان همراه بود و نامزد دریافت جوایز فراوانی نیز در جشنواره‌های مربوط به آثار کمیکی شد. طرح‌های گرافیکی این اثر را گابریل رودریگز خلق کرده و به تصویر کشیده است و همان‌طور که گفتیم جو هیل‌استورم کینگ، فرزند استیون کینگ، نویسندهٔ این کمیک است و باید منتظر ماند و دید کیفیت کار چطور از آب درخواهد آمد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده