نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ملاقات کاپیتان مارول با نیک فیوری در تریلر جدید Captain Marvel

به مناسبت یک ماه مانده به اکران فیلم Captain Marvel، مارول تبلیغ تلویزیونی، تصاویر و پوسترهای جدیدی از جدیدترین فیلمش را منتشر کرده است.

کمتر از یک ماه به اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بیشتر زمان باقی نمانده و مارول استودیو در حال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. با اینکه بیشتر این تصاویر را در نمایش‌های قبلی مشاهده کرده بویم، اما در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم کاپیتان مارول که Connection نام دارد، شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. این تبلیغ تلویزیونی به مناسبت یک ماه مانده به اکران فیلم Captain Marvel منتشر شده که منتقدان و کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند می‌توانند اولین واکنش‌های خود را در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) منتشر کنند و نقدهای جدیدترین فیلم مارول نیز در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) منتشر خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هفته گذشته و در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl)، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شده بود. علاوه بر این تبلیغ تلویزیونی، تصاویر و پوسترهای جدیدی از فیلم کاپیتان مارول نیز طی روزهای گذشته توسط مارول و مجله توتال فیلم نیز منتشر شده است که در تصاویر جدید این فیلم شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل کارول دانورز، گروه استارفورس و یک اسکرال هستیم. علاوه بر تصاویر و پوسترهای جدید، شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز یک فروند هواپیمای B737-800 خود را به رنگ فیلم Captain Marvel در آورده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

همچنین فیلم Captain Marvel رسما درجه سنی PG-13 را از سازمان MPAA دریافت کرده و مدت زمان رسمی فیلم کاپیتان مارول ۱۲۸ دقیقه یا به عبارتی دو ساعت و ۸ دقیقه اعلام شده است. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، جک شفر، مگ لفاوه و نیکول پرلمن به‌همراه فلک و بودن، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده