نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

دو قسمت مجموعه بازی Guacamelee به صورت فیزیکی عرضه خواهند شد

دو قسمت اول سری Guacamelee! درقالب یک مجموعه‌ی ویژه ۳۹.۹۹ دلاری با نام Guacamalee! One-Two Punch Collection  هفتم خرداد ماه راهی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهند شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی Leadman Games انتشار نسخه‌ی فیزیکی هردو قسمت منتشر شده از بازی Guacamelee! را برعهده گرفت و آن را رسما اعلام کرد. قسمت اول و دوم این سری در قالب یک مجموعه‌ی ویژه‌ی ۳۹.۹۹ دلاری با نام Guacamalee! One-Two Punch Collection در ماه می (اردیبهشت-خرداد) راهی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهند شد. در این کالکشن نه‌تنها نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها بلکه آلبوم ساندترک آن‌ها، یک کتابچه‌ی راهنما و یک پوستر دوطرفه هم یافت می‌شود.

Guacamalee! One-Two Punch Collection

کمپانی Leadman Games که پیش‌تر نسخه‌ی فیزیکی بازی Salt and Sanctuary: Drowned Tome Edition را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده بود، حالا سراغ مجموعه‌ی جذاب Guacamelee رفته و با بازنشر آن به‌صورت فیزیکی، سری مذکور را دوباره سر زبان‌ها خواهد انداخت.

بازی Guacamelee! 2 آخرین قسمت منتشر شده از این سری، در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

بازی Guacamelee 2، اثری زیبا، سرگرم‌کننده و رنگارنگ است که با محتوای پرتعدادش همواره جذابیت خود را حفظ می‌کند. با این حال نبود حالت چندنفره آنلاین، نبود چالش مورد انتظار و به ویژه عدم صداگذاری شخصیت‌ها،‌ باعث شده است تا بازی از آنچه به عنوان یک اثر مترویدوینیای سریع انتظار داریم فاصله بگیرد و شاید نتواند عاشقان این سبک را راضی کند. فارغ از مسائلی که می‌توانست نباشد، گوآکا میله ۲ هنوز هم یک بازی سرعتی با کلی کمبوهای متنوع است که تا لحظه آخر تکراری نمی‌شوند و گیم‌پلی جذاب را ارائه می‌دهند.

مجموعه‌ی Guacamalee! One-Two Punch Collection در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) راهی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده