نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Chernobylite با انتشار یک تریلر معرفی شد

Chernobylite یک بازی داستان‌محور، ترسناک و تلاش برای بقا است که در تاریخی نامشخص از طریق استیم، راهی پی سی خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانیFarm 51 که پیش‌تر روی آثاری مثل World War 3 و Get Even کار کرده بود حالا با انتشار یک تریلر، جدیدترین بازی خود با نام  Chernobylite را معرفی کرده است. Chernobylite یک بازی داستانی، ترسناک و بقای علمی‌ تخیلی است که مثل آثاری همچون Stalker، داستانی حول محور نیروگاه اتمی چرنوبیل را روایت می‌کند. بازی دقیقا در نیروگاه مذکور جریان خواهد داشت و در طراحی محیط‌ها و نقشه‌هایش از اسکن‌های سه‌بعدی مناطق ممنوعه‌ی چرنوبیل استفاده شده است.

بازی داستان یک فیزیک‌دان را روایت می‌کند که در خرابه‌های نیروگاه چرنوبیل در جست و جوی معشوقه‌ی گم‌شده‌اش است. مبارزات و ساخت و ساز از اصلی‌ترین راه‌های پیش‌برد بازی Chernobylite هستند که قرار است یک روایت داستانی غیر خطی داشته باشد. گفتنی است که رابطه‌ی بازیکنان با موجودات جهش‌یافته‌ی موجود در بازی، فراتر از یک رابطه‌ی شکار و شکارچی خواهد بود و روی داستان بازی تاثیر خواهد گذاشت. بازیکنان در بازی Chernobylite آزاد هستند تا مسیر پیش‌روی‌شان چه در داستان چه در گیم‌پلی را آن‌طور که دوست دارند انتخاب کنند.

بازی Chernobylite در تاریخی نامشخص، از طریق استیم راهی پی سی خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده