// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

جایزه 200 هزار دلاری برای اولین رویداد بازی Apex Legends

توییچ و استودیو ریسپاون اولین رویداد رسمی بازی Apex Legends را با جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری برگزار خواهند کرد.

بازی Apex Legends چند روزی است که منتشر شده است و سروصدای زیادی به پا کرده است. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دو کمپانی توییچ و Respawn Entertainment با همکاری یکدیگر قرار است اولین رویداد بزرگ بازی را با جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری میزبانی کنند. طبق خبری که روز گذشته منتشر شد، ۴۸ استریمر بایستی برای کسب بخشی از جایزه ۲۰۰ هزار دلاری با یکدیگر روبه‌رو شوند. شرکت‌کنندگان باید در رویدادی دو بخشی که در روز‌های ۱۲ و ۱۹ فوریه (۲۳ و ۳۰ بهمن) برگزار می‌شود، به رقابت بپردازند. در بین لیست شرکت‌کنندگان رویداد نام‌های پرطرفداری مانند "Dr DisRespect" ،"Disguised Toast" و "Shroud" دیده می‌شود.

بازیکنان حاضر در رویداد در ۱۶ تیم سه نفره قرار می‌گیرند و برای کسب امتیاز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. پنج امتیاز برای کسب پیروزی در هر نقشه در نظر گرفته شده است و به ازای هر فرگ یک امتیاز به بازیکنان اهدا خواهد شد. بازی‌های تورنمنت قرار است به صورت زنده در کانال TwitchRivals استریم شود و بازیکنان نیز می‌توانند بازی‌های خود را به صورت زنده برای علاقه‌مندان استریم کنند. بازی Apex Legends در ۷۲ ساعت به آمار خیره کننده ۱۰ میلیون بازیکن دست پیدا کرده است و این رویداد می‌تواند به سرعت افزایش شهرت این بازی کمک شایانی کند.

Apex Legends یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی و تیمی در سبک بتل رویال است که توسط استودیو ریسپاون، توسعه داده شده است. داستان بازی در جهان تایتان فال روایت می‌شود و دارای کاراکترهایی است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به‌خودشان را دارند.

بازی Apex Legends در حال تجربه کردن شروعی درخشان است و به نظر می‌رسد که در حال ایجاد یک کامیونیتی قوی است. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع dotesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده