نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Avengers: Endgame با حضور اعضای اصلی اونجرز

تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شده که در آن شاهد حضور هر ۶ عضو اونجرز اصلی با ظاهر جدید هستیم.

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) شاهد گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول هستیم. اولین تریلر رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ماه آذر امسال منتشر شد و در ادامه در بامداد روز دوشنبه شاهد انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم در رویداد مسابقه سوپر بول، بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Avengers: Endgame که توسط Orville منتشر شده، شاهد هر ۶ عضو اونجرز اصلی هستیم. در این تصویر شخصیت‌هایی چون کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، ثور با بازی کریس همسورث، هالک با بازی مارک روفالو، بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون و رونین/هاوک آی با بازی جرمی رنر، حضور دارند که در این تصویر شاهد لباس و ظاهر جدید این شخصیت‌ها در دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Promo Art

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از مدت زمان فیلم Avengers: Endgame منتشر شده است. پیش از این اعلام شده بود که مدت زمان این فیلم حدود ۳ ساعت است که سازندگان فیلم تلاش می‌کنند تا این مدت زمان را حفظ کنند و حال طبق نمایش‌های آزمایشی، واکنش افراد حاضر در این برنامه فوق العاده توصیف شده است و به نظر می‌رسد که این فیلم به زودی رسما به عنوان طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد. همچنین به‌تازگی خلاصه داستان جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شده است که دید بهتری از اتفاقات این قسمت را به ما ارائه می‌دهد:

پس از وقایع ویرانگر فیلم Avengers: Infinity War و تلاش‌های تانوس، تایتان دیوانه، جهان به یک ویرانه تبدیل شده است. اونجرز با کمک آخرین متحدان باقی مانده خود برای بازگشت و لغو تمامی کارهای تانوس و بازگشت نظم به جهان و بدون صرف نظر از اینکه چه عواقبی ممکن است در انتظار آن‌ها باشد، باید یک بار دیگر با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده