نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر جدید Days Gone گونه‌های مختلف فریکرها را نشان می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Days Gone، با گونه‌های مختلف مخلوقین دنیای بازی که Freaker نام دارند آشنا می‌شویم.

حالا که چند ماه به عرضه‌ی بازی مورد انتظار Days Gone باقی مانده استودیو بند با انتشار ویدیوهایی مختلف در قالب مجموعه‌ای با نام World of Days Gone بازیکنان را با زوایای مختلف اثر جدیدشان آشنا می‌کنند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، قسمتی جدید از این سری ویدیوها منتشر شده که در جریان آن، اطلاعاتی جدید از دشمنان بازی که Freaker نام دارند، دریافت می‌کنیم.

بازی در جهانی پساآخرالزمانی جریان دارد که قسمت بزرگی از آن را موجوداتی عجیب با نام Freaker فرا گرفته‌ است. هنوز اطلاعاتی دقیق از پیشینه‌ی این موجودات در دسترس نیست اما به‌نظر می‌رسد که Freakerها، در ابتدا انسان‌های معمولی بوده‌اند و در اثر یک مسمومیت یا مواردی از این دست، تغییر کرده‌اند و به چنین روزی افتاده‌اند. فریکرها هنوز برخی از عادت‌های انسانی‌شان همچون خوردن، خوابیدن و نوشیدن را حفظ کرده‌اند و با تغذیه از گوشت مخصوصا گوشت انسان، زندگی خود را می‌گذرانند.

چهار نوع مختلف از فریکرها در این تریلر معرفی می‌شوند. اولین گونه Swarmerها نام دارد و اکثریت جامعه‌ی فریکرها را هم همین نوع تشکیل می‌دهند. این گونه از فریکرها به‌صورت جمعی زندگی و سفر می‌کنند. Newtها گونه‌ای دیگر از فریکرها که از نظر جثه، کوچک‌تر از بقیه هستند و زمانی که به آن‌ها حمله کنید یا سلامتی‌تان کم باشد، به سمت شما حمله‌ور خواهند شد. دسته‌ی دیگر، Screamers نام دارند و همانطور که از اسم‌شان هم پیدا است، با جیغ و فریادهایی که سر می‌دهند شما را تحت فشار قرار خواهند داد. این دسته از دشمنان با پیدا کردن شما، جیغ می‌کشند و دیگر فریکرهای حاضر در محل را خبر می‌کنند و مکان شما را لو می‌دهند. Breakerها آخرین دسته از دشمنان جهش‌یافته هستند که در این تریلر معرفی می‌شود. بریکرها، دسته‌ای قوی‌هیکل و گردن‌کلف از فریکرها هستند که مبارزه با آن‌ها قطعا سخت خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این گونه از دشمنان جهش‌یافته، از بقیه‌ی فریکرها از نظر سلامتی و میزان آسیبی که می‌توانند به ما بزنند قوی‌تر هستند.

در ادامه‌ی تریلر، قسمت‌هایی از مبارزه با دشمنان انسانی هم نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تفنگ‌های دیگر انسان‌ها را که با شما وارد مبارزه می‌شوند بردارید اما باید بدانید که این تفنگ‌ها، از اسلحه‌هایی که در کمپ‌های جهان بازی فروخته می‌شوند ضعیف‌تر هستند. شخصیت اصلی Days Gone یعنی دیکن سنت جان، از مهارتی ویژه همچون قابلیتی مانند Bullet Time بازی مکس پین هم بهره می‌برد و هنگام مبارزه، می‌تواند زمان را کند و دشمنان را یکی پس از دیگری از میان بردارد؛ این حالت Focus نام دارد.

ساخت و ساز سلاح و پیش‌روی در بازی از راه مخفیانه از دیگر مواردی هستند که در این تریلر تماشای‌شان می‌کنیم. بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده