نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

کارگردان Anthem از آن به‌عنوان احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه یاد می‌کند

جاناتان وارنر، کارگردان بازی Anthem، در مصاحبه با نشریه EDGE درمورد اثر جدید استودیوی بایوور و اینکه چرا احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه محسوب می‌شود، به صحبت پرداخت.

هرچند دموی بازی Anthem منتشر شده است، اما دموهای آزمایشی معمولا مکانیزم‌های گیم‌پلی را برای بازیکنان به نمایش می‌گذارند و لزوما داستان آن اثر را شامل نمی‌شوند. به‌هر حال باید چیزی برای سورپرایز وجود داشته باشد. حال جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی Anthem در مصاحبه با نشریه اج (EDGE) گفت که این اثر احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه به‌شمار می‌رود و دلایل خودش را هم در این مورد بیان کرد. او گفت:

احتمالا با احساسی‌ترین بازی تیراندازی دهه طرف هستیم؛ بازی‌هایی که نتوانیم با آن‌ها رابطه احساسی برقرار کنیم، آثاری نیستند که تا سال‌ها بخواهیم درموردشان صحبت کنیم. من به همین خاطر از ساخت بازی لذت می‌برم؛ چرا که می‌دانم روزی شخص جوانی Anthem را تجربه خواهد کرد و Anthem به همان بازی محبوبش تبدیل خواهد شد. این یک امتیاز شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

شاید اغراق‌آمیز به‌نظر برسد، اما ما دوست داریم تا شما رابطه احساسی با این بازی برقرار کنید. من می‌خواهم که طیف‌های گوناگونی از مردم به روش‌های مختلفی با این بازی ارتباط برقرار کنند. فرقی نمی‌کند که این رابطه از داستان قابل لمس بازی سرچشمه می‌گیرد یا شخصیتی که دوستش دارید، ماجراجویی‌ای که برای دوست خود تعریف می‌کنید یا هیجانی که در بازی حس می‌کنید؛ همه این موارد به احساسات مربوط می‌شوند.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده