// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

پوستر جدید فیلم Us با محوریت نقش لوپیتا نیونگو منتشر شد

جردن پیل، پوستر جدید و ترسناکی از فیلم Us منتشر کرده که به وضوح در آن مشخص است ساخته جدید این کارگردان میراث‌دار رگه‌هایی از ترس روانی است که پیش از این در Get Out دیدیم.

پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Us منتشر شده است. در پوستر جدید Us، لوپیتا نیونگو، بازیگر کنیایی-مکزیکی را شاهد هستیم که علی‌رغم لبخندی تصنعی که با ماسکی بر صورت خود زده، باطنی پر از آشوب و نگرانی را زیر آن صورتک مخفی کرده است. در خلاصه داستان فیلم آمده که قرار است شاهد ماجرای یک خانواده باشیم که توسط افراد ناشناسی مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند؛ آیا از این پوستر می‌توان چنین برداشت کرد که آن خانواده یا حداقل برخی از اعضای آن پیش از وخیم شدن اوضاع و بالا گرفتن آزار و اذیت‌ها از خطرات احتمالی آگاه بوده‌اند؟ در فیلم Get Out شخصیت اصلی به یک باره در آن عمارت وحشت‌انگیز گرفتار می‌آمد اما به نظرم ماجرا در Us کمی پیچیده‌تر باشد.

فیلم Us

گذشته از نیونگو، الیزابت ماس که او را به بیشتر به خاطر The Handmaid's Tale می‌شناسیم، وینستون دوک که سال ۲۰۱۸ شاهد حضور او در Black Panther بودیم و یحیی عبدالمتین دوم که سابقه بازی در Aquaman را در کارنامه دارد از جمله بازیگران فیلم Us هستند.

امسال پیل علاوه‌بر Us قرار است ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را هم رهبری کند که از فروردین ماه پخش این مجموعه تلویزیونی از طریق CBS All Access آغاز خواهد شد.

فیلم Us قرار بود در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود، اما با یک هفته تاخیر مواجه شد و در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما می‌رود. این فیلم ترسناک در ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) در فستیوال فیلم SXSW نمایش داده می‌شود و یونیورسال امیدوار است که واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان روی عملکرد و فروش این ساخته پیل تاثیر بگذارد و به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفتند که اکران فیلم Us را یک هفته عقب بیندازند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده