// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

کنترلر Sport Red ایکس باکس وان معرفی شد

کنترلر Sport Red Special Edition برای پلتفرم ایکس‌باکس وان رونمایی شد. این محصول، دومین کنترلر از خانواده‌ی Sport است.

مایکروسافت در طی برنامه Inside Xbox، کنترلر جدید پلتفرم ایکس باکس وان را با نام Sport Red Special Edition معرفی کرد. این گیم پد دومین کنترلر از خانواده‌ی جدید کنترلرهای ایکس‌باکس وان با نام Sport است. اولین کنترلر با طراحی کاملا سفید و با نام Sport White عرضه شده بود.

رنگ‌آمیزی کنترلر Sport Red کاملا قرمز است. در بخش پشتی کنترلر از رنگ قرمز تیره استفاده شده است. استیک‌ها و دکمه‌ها هم از رنگ قرمز کم‌رنگ هستند و دکمه‌های جهت دار این کنترلر رنگ قرمز متالیک دارند. مانند تمام کنترلر‌های مخصوص ایکس‌باکس وان، این کنترلر هم از لاستیک بافت‌دار در قسمت پشتی محل قرارگیری دست بهره می‌برد و رنگ این قسمت هم قرمز است. روی این کنترلر هم طراحی منحصربه‌فرد خانواده Sport با رنگ مشکی نقش بسته شده است. در گوشه و کنار این طراحی می‌توان قسمت‌های کوچکی با رنگ نقره‌ای مشاهده کرد.

در برخی از مناطق، این کنترلر همراه با ۱۴ روز عضویت رایگان در سرویس‌های ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس ارائه می‌شود. قیمت این کنترلر برابر ۶۹.۹۹ دلار است و در تاریخ ۱۴ اسفند (۵ مارس) روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین استند شارژ مخصوص این کنترلر که طراحی کاملا یکسانی با آن دارد در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۹۸ (۱ می) با قیمت ۴۹.۹۹ دلار، ابتدا در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

در پایان شما را به دیدن تصاویر این کنترلر زیبا دعوت می‌کنیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده