// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

با انتشار یک تریلر تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed III Remastered مشخص شد

یوبیسافت علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed III Remastered، عرضه نسخه جداگانه آن را برای طرفداران نیز تایید کرد.

در گذشته مشخص شده بود که کاربران و هواداران مجموعه Assassin's Creed، با خرید سیزن‌پس بازی Assassin's Creed Odyssey می‌توانند نسخه ریمستر بازی Assassin's Creed III را دریافت کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اگر سیزن‌پس این بازی را برای دریافت نسخه‌ی ریمستر خریداری نکرده‌اید، باید بگویم که بازی Assassin's Creed III Remastered به‌صورت جداگانه هم عرضه می‌شود.

کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر اسسینز کرید 3، اعلام کرده است که بازی Assassin's Creed III Remastered در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲۹ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. بازی اسسینز کرید 3 برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود و دنباله‌ای مستقیم برای نسخه Revelations به‌حساب می‌آید. در ادامه کمپانی یوبی سافت یک ویدیو هم منتشر کرده است که مقایسه گرافیکی نسخه ریمستر و اصلی را نشان می‌دهد. یکی از مواردی که در ویدیو به‌وضوح قابل درک است، بهتر شدن نورپردازی‌ها و جزئیات محیطی نسبت به نسخه‌ی اصلی است. همچنین Assassin's Creed III Remastered روی پلی استیشن 4 پرو، ایکس باکس وان ایکس و کامپیوتر از رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند.

آن دسته از کاربرانی که موفق به‌تجربه‌ی بازی Assassin's Creed III نشده‌اند، نسخه‌ی ریمستر می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد، زیرا Assassin's Creed III Remastered دارای تمامی بسته‌های الحاقی از جمله Assassin's Creed III Liberation Remastered است. داستان بازی نسخه سوم در قرن هجدهم و انقلاب آمریکا روایت می‌شود. حال دزموند مایلز از طریق انیموس وارد خاطرات کانر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه گرافیکی نسخه ریمستر و نسخه اصلی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده