// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

فصل دوم لیگ بازی Overwatch به زودی شروع می‌شود

دومین فصل لیگ بازی Overwatch از هفته دیگر با رویارویی دو تیم Philadelphia Fusion و London Spitfire شروع می‌شود.

بالاخره بعد از چیزی نزدیک به ۶ ماه قرار است فصل دوم لیگ بازی Overwatch کار خود را شروع کند. فصل جدید با یک بازی جذاب همراه است و دو تیم London Spitfire و Philadelphia Fusion که فینالیست‌های فصل اول لیگ اورواچ بوده‌اند، باید در بازی افتتاحیه با یکدیگر روبه‌رو شوند؛ مجموعا ۲۰ تیم در فصل دوم حضور دارند. جوایز Overwatch League 2019 به صورت کلی پنج میلیون دلار است که در چندین بخش مختلف به تیم‌ها و بازیکنان برتر هر بازی تعلق می‌گیرد. در این بین سهم تیم قهرمان مبلغ ۱.۱ میلیون دلار است.

بازی افتتاحیه فصل دوم ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه) برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در رویداد بایستی به مدت ۶ ماه با یکدیگر بازی کنند و برای کسب جواز حضور در مرحله حذفی رقابت کنند. مرحله اول لیگ از چهار استیج تشکیل شده است که هر تیم بایستی در هر استیج هفت بازی انجام دهد. بعد از اتمام هر استیج تیم‌ها زمان استراحت خواهند داشت که قبل از شروع فصل به آن‌ها اعلام شده است. تیم‌ها در فصل جدید باید ۲۸ بازی انجام دهند که نسبت به فصل قبلی کاهش پیدا کرده است. هر تیم در فصل اول لیگ Overwatch باید ۴۰ بازی انجام می‌داد. 

Overwatch League

بازی‌های مرحله اول هر هفته از روز پنج‌شنبه شروع می‌شوند و تا روز یکشنبه ادامه خواهند داشت. زمان شروع بازی‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران است و در روزهای شنبه و یکشنبه علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌ها را از ساعت ۱۶:۳۰ دنبال کنند. تمامی مراحل لیگ به صورت زنده بر روی کانال Overwatch League در پلتفرم توییچ استریم خواهد شد.

هنوز زمان دقیقی برای بازی‌های مرحله پلی‌آف در نظر گرفته نشده است و قرار است کمپانی بلیزارد در اعلامیه‌های بعدی به آن اشاره کند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده