// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

تاریخ شروع بتا عمومی بازی Anno 1800 مشخص شد

نسخه‌ی بتا بازی Anno 1800 درست چند روز قبل از انتشار به صورت رایگان روی پی سی در دسترس خواهد بود.

بتای خصوصی بازی Anno 1800 کمی قبل بسته شد، اما یک بتای عمومی برای این بازی از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ فروردین منتشر خواهد شد. برای تجربه کردن این بتا فقط لازم است بازی را دانلود کنید و نیازی به اسم نویسی یا پیش خرید نخواهد بود. اطلاعات زیادی راجع به محتویات این بتا یا تفاوت آن با بتای خصوصی در دسترس نیست، اما استودیو بلوبایت در این رابطه اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در آینده منتشر خواهد شد.

نسخه اول سری بازی شهرسازی و مدیریتی Anno، که جمع اعداد در اسم بازی همیشه برابر با ۹ می‌شود، در سال ۱۴۰۴ جریان داشت و دو نسخه قبلی مجموعه Anno در سال‌های ۲۰۷۰ و ۲۲۰۵ در ارتباط با آینده و جهانی پیشرفته بود. این نسخه از بازی، بازیکنان را به دوران انقلاب صنعتی در سال ۱۸۰۰ می‌برد و از بازیکنان می‌پرسد که آیا می‌خواهند نوآور باشند یا استثمارگر؟ ستمگر باشند یا آزادگر؟

در بازی Anno 1800 بسیاری از ویژگی‌های موردعلاقه طرفداران از نسخه‌های گذشته وجود دارد؛ از جمله دشمنان با هوش مصنوعی، ایجاد نقشه‌ها به‌صورت تصادفی، گیم‌پلی چندکلاسه، امکان تجارت و خرید و فروش کالا و ویژگی بزرگ جدیدی به نام Expeditions که به شما اجازه می‌دهد تا گروهی از افراد متخصص خود را به آمریکای جنوبی ارسال کنید که برای کارخانه‌های شما سوخت تهیه کنند تا صنعت ادامه داشته باشد؛ که مدیریت این ویژگی به لطف سیستم مدیریت نیروی کار در بازی به طبیعی‌تر شدن گیم‌پلی کمک می‌کند.

استودیو Blue Byte پس از عرضه بازی نیز از آن حمایت خواهد کرد و در سال جاری میلادی شاهد انتشار بسته‌ای الحاقی با نام The Anarchist خواهیم بود که اگر نسخه دیلاکس بازی را خریداری کنید این بسته الحاقی را همراه با ساندترک‌ها و آرت‌بوک بازی دریافت خواهید کرد. اگر از طرفداران بازی هستید می‌توانید نسخه‌ی Pioneers Edition این بازی را تهیه کنید که شامل یک استیل‌بوک، یک آرت بوک بزرگتر، سه نسخه چاپ‌سنگی، بسته‌ی الحاقی و یک نامه در جعبه کالکتور بازی می‌شود.

کسانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند با عضویت در جامعه کاربری با نام Anno Union زودتر از موعد به بازی دسترسی داشته باشند و نظرات خود را در مورد کیفیت آن با سازندگان به اشتراک بگذارند و تعامل بیش‌تری با سازندگان بازی داشته باشند و آینده‌ی بازی Anno 1800 را شکل دهند. با مراجعه به سایت Anno Union، می‌توانید بیشتر با جزییات این جامعه کاربری آشنا شوید. 

در ابتدا بازی Anno 1800 قرار بود در تاریخ ۷ اسفند منتشر شود، اما تاریخ انتشار این بازی به منظور تنظیم و اصلاح بیشتر بازی به تأخیر افتاد. این بازی هم‌اکنون در تاریخ ۲۷ فروردین برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده